Το 2019 αποδείχτηκε μια χρονιά με σταθεροποιητικές τάσεις για την εταιρεία Παγωτά Δωδώνη ΑΒΕΕ, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση, αντισταθμίζοντας τις απώλειες της δύσκολης άνοιξης στην αγορά του παγωτού, με μια δυνατή καλοκαιρινή και τουριστική σεζόν.

Η εταιρεία προσβλέπει σε καλά αποτελέσματα μέχρι το κλείσιμο του χρόνου. Η ανάπτυξη νέων προϊόντων με συμπληρωματική εποχικότητα, όπως είναι η σοκολάτα, αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρείας που έχει αναπτύξει μια πλήρη γκάμα από gourmet σοκολάτες με γνώμονα την υψηλή ποιότητα.

Όπως δηλώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Χαράλαμπος Σαββίνος, «η παγκόσμια τάση για ευζωία και υγιεινή διατροφή στρέφει τον Έλληνα καταναλωτή προς την αναζήτηση ποιοτικών Α’ υλών, τις οποίες η Δωδώνη τις είχε στο DNA. Επενδύουμε σε έρευνα και διευρύνουμε τις κατηγορίες παγωτού για να καλύψουμε τις νέες διατροφικές προτιμήσεις που προκύπτουν από αυτήν ακριβώς την τάση -σε gluten-free, lactose-free, dairy-free & vegan- ώστε να ανταποκρινόμαστε δυναμικά σε αυτή τη νέα αγορά που αναπτύσσεται ταχύτατα».