Με τα Pinterest Ads να είναι πλέον διαθέσιμα στην Ελλάδα, η Sleed είναι από τους πρώτους που διερεύνησαν τις νέες δυνατότητες και την αποδοτικότητα του καναλιού.

Τα πρώτα αποτελέσματα είναι πολλά υποσχόμενα, όπως επισημαίνει, με τα κόστη να συναγωνίζονται αυτά του Facebook (CPM < 1€ και CPC < 0.05€), ειδικά στους κλάδους Fashion, Style, Beauty & Home. Το κοινό του Pinterest ξεπερνά τους 900k Έλληνες, από τους οποίους 2 στους 3 είναι γυναίκες. Τη στιγμή που οι χρήστες του αναζητούν έμπνευση και προτάσεις για θέματα που τους ενδιαφέρουν, το Pinterest μπορεί να αποτελέσει ένα αποδοτικό και οικονομικό μέσο για awareness, consideration, αλλά και conversion καμπάνιες.