Τις ασυνείδητες ρατσιστικές προκαταλήψεις θέτουν στο στόχαστρο Spotify και P&G, με το λανσάρισμα μιας νέας σειράς branded podcast.

Με τίτλο «Harmonize», η σειρά θα περιλαμβάνει καθημερινές συζητήσεις που θα προβάλλουν τις εμπειρίες μαύρων μουσικών, προτάσσοντας τη δύναμη της μουσικής για την επίτευξη ευρύτερων πολιτισμικών αλλαγών. Με οικοδεσπότη τον ακτιβιστή για την ισότητα Jamilah Lemieux, η σειρά θα φιλοξενεί προσωπικότητες όπως ο music expert Cory Townes, αλλά και ο ράπερ, τραγουδοποιός και στέλεχος της G.O.O.D. Music, Pusha T.

Ο Damon Jones, Vice President, Global Communications & Advocacy της P&G, σχολίασε: «Η πρόσφατη ταινία μας “The Look” σχεδιάστηκε για να πυροδοτήσει σκέψη και διάλογο για τις αλήθειες της ρατσιστικής προκατάληψης και τους, κάποιες φορές, ανεπαίσθητους τρόπους με τους οποίους εκφράζεται σε καθημερινές καταστάσεις. Μαζί με το Spotify, εμβαθύνουμε τη συζήτηση αυτή, φέρνοντας κοντά ένα φάσμα οπτικών και εμπειριών που πιστεύουμε ότι θα εμπνεύσουν τον κόσμο να αναλάβει δράση».

Από την πλευρά της, η Danielle Lee, Global VP, Partner Solutions του Spotify, πρόσθεσε: «Είμαστε υπερήφανοι που στηρίζουμε αυτήν την καμπάνια της P&G. Με έναν αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών να περιμένει από τα brands να πάρουν θέση σε πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα, είναι σημαντικό, όχι μόνο να υποστηρίζουμε αυτές τις πρωτοβουλίες, αλλά και να βρίσκουμε τρόπους να χτίζουμε πάνω σε αυτές».
(Πηγή: TheDrum)