Βήματα προς την κατεύθυνση του περιορισμού του διαμοιρασμού data για στοχευμένες διαφημίσεις κάνει η Google, υπό τις εντεινόμενες πιέσεις για ενίσχυση της προστασίας της ιδιωτικότητας των χρηστών της.

Οι αλλαγές που προωθεί στη διαφημιστική της τεχνολογία έρχονται σε συνέχεια παρέμβασης της Ευρωπαϊκής Ένωσης και συνεπάγονται ότι η εταιρεία δεν θα ενημερώνει πλέον τους διαφημιζόμενους σχετικά με το είδος του περιεχομένου όπου μπορεί να εμφανιστεί το μήνυμά τους. Η Chetna Bindra, Senior Product Manager for User Trust and Privacy της Google, δήλωσε: «Η αλλαγή θα βοηθήσει να αποφευχθεί ο κίνδυνος κάποιος συμμετέχων στις δημοπρασίες μας να είναι σε θέση να συνδέσει ατομικά στοιχεία με τις contextual κατηγορίες περιεχομένου της Google».

Ο διαδικτυακός κολοσσός έχει καταστεί κυρίαρχος στο πεδίο του programmatic, χάρη στη δυνατότητα να προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στην τοποθέτηση των διαφημίσεων. Μένει τώρα να φανεί το πόσο θα επηρεαστεί η θέση του μετά τη συγκεκριμένη εξέλιξη. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι προστατεύει την ιδιωτικότητα απαιτώντας από τους publishers να ζητούν τη συναίνεση των χρηστών για στοχευμένες διαφημίσεις, ωστόσο, ερωτηματικά παραμένουν μεταξύ των ρυθμιστικών αρχών, αναφορικά με το κατά πόσον η διαχείριση των προσωπικών δεδομένων από την ίδια την Google κατά τις διαφημιστικές συναλλαγές ευθυγραμμίζεται με τους ευρωπαϊκούς νόμους περί ιδιωτικότητας.
(Πηγή: TheDrum)