Marketing Week - H Google περιορίζει την contextual στόχευση

Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Μετά από παρεμβάσεις της ΕΕ

H Google περιορίζει την contextual στόχευση

18 Νοεμβρίου 2019 | 16:44 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Digital New Media,International,Trends

Βήματα προς την κατεύθυνση του περιορισμού του διαμοιρασμού data για στοχευμένες διαφημίσεις κάνει η Google, υπό τις εντεινόμενες πιέσεις για ενίσχυση της προστασίας της ιδιωτικότητας των χρηστών της.

Οι αλλαγές που προωθεί στη διαφημιστική της τεχνολογία έρχονται σε συνέχεια παρέμβασης της Ευρωπαϊκής Ένωσης και συνεπάγονται ότι η εταιρεία δεν θα ενημερώνει πλέον τους διαφημιζόμενους σχετικά με το είδος του περιεχομένου όπου μπορεί να εμφανιστεί το μήνυμά τους. Η Chetna Bindra, Senior Product Manager for User Trust and Privacy της Google, δήλωσε: «Η αλλαγή θα βοηθήσει να αποφευχθεί ο κίνδυνος κάποιος συμμετέχων στις δημοπρασίες μας να είναι σε θέση να συνδέσει ατομικά στοιχεία με τις contextual κατηγορίες περιεχομένου της Google».

Ο διαδικτυακός κολοσσός έχει καταστεί κυρίαρχος στο πεδίο του programmatic, χάρη στη δυνατότητα να προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στην τοποθέτηση των διαφημίσεων. Μένει τώρα να φανεί το πόσο θα επηρεαστεί η θέση του μετά τη συγκεκριμένη εξέλιξη. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι προστατεύει την ιδιωτικότητα απαιτώντας από τους publishers να ζητούν τη συναίνεση των χρηστών για στοχευμένες διαφημίσεις, ωστόσο, ερωτηματικά παραμένουν μεταξύ των ρυθμιστικών αρχών, αναφορικά με το κατά πόσον η διαχείριση των προσωπικών δεδομένων από την ίδια την Google κατά τις διαφημιστικές συναλλαγές ευθυγραμμίζεται με τους ευρωπαϊκούς νόμους περί ιδιωτικότητας.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 18 Νοεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778