Η Grey Europe αποτελεί τη νέα προσθήκη στο δημιουργικό roster της Coca-Cola, για 28 αγορές σε κεντρική και ανατολική Ευρώπη, μετά από spec.

H Grey θα αναλάβει δημιουργικά και στρατηγικά projects για brands του portfolio της Coca-Cola, όπως τα Diet Coke, Coca-Cola Zero Sugar και Fanta. Ο κολοσσός των αναψυκτικών συνεργάζεται ήδη με σειρά agencies. Μέσα στο καλοκαίρι, η Wieden & Kennedy London δημιούργησε για το brand το «The magic taste of Coke», καθώς και τη διαφήμιση «Grannies» για την Diet Coke τον Σεπτέμβριο.

Η Publicis Italy έχει επίσης συνεργαστεί σε καμπάνιες της Coca-Cola κατά τη διάρκεια της χρονιάς, όπως, μεταξύ άλλων, στην πρωτοβουλία ανακύκλωσης και τη συνεργασία της μάρκας με την Diesel, στο «The (re)collection». Επίσης, τον Ιούνιο, η McCann Europe προώθησε την επέκταση της γκάμας γεύσεων της Diet Coke, με ένα σποτ με πρωταγωνίστρια την Tanya Reynolds.

Ο Tom Hidvegi, Creative Strategist της Coca-Cola, Central and Eastern Europe, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που εισάγουμε την Grey Europe στη δημιουργική μας προσέγγιση, όπως την επανεφηύραμε πρόσφατα, στο πλαίσιο της οποίας τα συνεργαζόμενα agencies μπορούν να απολαύσουν πραγματική συνδημιουργία και συνεργασία, επαναπροσδιορίζοντας το ανώτατο επίπεδο δημιουργικότητας και περιεχομένου».
(Πηγή: Campaign)