Marketing Week - Το Instagram σταματά να «μετράει» τα Likes

Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Επίσημη ανακοίνωση για τις ΗΠΑ

Το Instagram σταματά να «μετράει» τα Likes

13 Νοεμβρίου 2019 | 16:50 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Social Media

Μια αλλαγή που αναμένεται να επηρεάσει τον σχεδιασμό των στρατηγικών influencer marketing, αλλά και τον τρόπο που τα brands μετρούν την αποτελεσματικότητά τους δρομολογεί το Instagram.

Όπως ανακοίνωσε ο CEO Adam Mosseri στο συνέδριο WIRED25 στο Σαν Φρανσίσκο, η πλατφόρμα σχεδιάζει να ξεκινήσει να τεστάρει την απομάκρυνση του αριθμού των Likes στις ΗΠΑ, ήδη από αυτή την εβδομάδα. Στα tests που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα, το κοινωνικό δίκτυο έκρυψε τον αριθμό των Likes στο Feed, στην πλατφόρμα του desktop και στα profiles. Μόνο ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού μπορεί να δει τον αριθμό τους σε κάθε post.

Με μια τέτοια κίνηση εκτιμάται ότι τα δεδομένα στο influencer marketing θα αλλάξουν ριζικά, καθώς το metric για social proof «ιδιωτικοποιείται». Χωρίς έναν εμφανή δείκτη, όπως τα Likes, οι influencers και τα agencies θα πρέπει να προσαρμοστούν ώστε να αποδεικνύουν με διαφορετικούς τρόπους την αξία τους στα brands.

Την ίδια στιγμή ωστόσο, κάτι τέτοιο θα μπορούσε να αποτελεί μια θετική εξέλιξη, επιτρέποντας και στις δύο πλευρές να εδραιώσουν μια σχέση βαθύτερου engagement και να υπερβούν το επιφανειακό metric των Likes. Το Instagram ξεκίνησε να πειραματίζεται με την απόκρυψη του αριθμού των Likes νωρίτερα μέσα στη χρονιά, ενώ σε αντίστοιχες δοκιμές έχει επιβεβαιώσει ότι προχωράει και το Facebook.
(Πηγή: Marketingland)

Marketing Week Online( 13 Νοεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778