Marketing Week - Gransnet: «Οι ηλικιωμένοι δεν εκπροσωπούνται στη διαφήμιση»

Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Πώς τα brands διαχειρίζονται τον ηλικιακό ρατσισμό

Gransnet: «Οι ηλικιωμένοι δεν εκπροσωπούνται στη διαφήμιση»

11 Νοεμβρίου 2019 | 16:25 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends

Σε «χρόνια πάθηση» της διαφημιστικής βιομηχανίας εξελίσσεται ο ηλικιακός ρατσισμός, με ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας να δηλώνουν ότι «δεν βλέπουν τον εαυτό τους» στις διαφημίσεις.

Το ζήτημα συζήτησαν στο τελευταίο επεισόδιο του The Drum Show η Lara Crisp, Editor του Gransnet και η Jacqui Kavanagh, Senior Vice-President of Revenue της Refinery29. Αφορμή, το λανσάρισμα από την Getty Images της The Disrupt Aging Collection, μιας συλλογής 1.400 εικόνων που αντιπροσωπεύουν την ηλικιακή ομάδα άνω των 50. Στόχος, να κλονίσει τα στερεότυπα και να θίξει το ζήτημα του ηλικιακού ρατσισμού.

Η Gransnet είναι μια διαδικτυακή κοινότητα ατόμων άνω των 50, η οποία περιλαμβάνει και forum συζήτησης, όπου οι χρήστες προσφέρουν αμοιβαία υποστήριξη. Σύμφωνα με την Crisp, η κοινότητα θεωρεί ότι είναι «αόρατη» για το μεγαλύτερο μέρος των διαφημίσεων και όταν εκπροσωπείται η εικόνα είναι στρεβλή.

«Με τα δικά τους λόγια, αναπαρίστανται ως “γριές καρακάξες” ή με το “γυαλιστερό” look του συνταξιούχου. Και στην πραγματικότητα είναι κανονικοί άνθρωποι και τέτοιους ανθρώπους θέλουν να δουν». Προς την ίδια κατεύθυνση, νωρίτερα μέσα στη χρονιά, για μια μέρα, η Refinery29 άλλαξε το όνομά της σε Refinery59, ως μέρος πρωτοβουλίας για τη μεταστροφή των αντιλήψεων της κοινωνίας σχετικά με τη γήρανση.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 11 Νοεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778