Marketing Week - J. Quincey, Coca-Cola: «Οι πελατοκεντρικές καινοτομίες φέρνουν ανάπτυξη»

Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Πώς το marketing αλλάζει το mindset των καταναλωτών

J. Quincey, Coca-Cola: «Οι πελατοκεντρικές καινοτομίες φέρνουν ανάπτυξη»

21 Οκτωβρίου 2019 | 16:46 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Τρόφιμα - Ποτά

Ισχυρή ανάπτυξη καταγράφει η The Coca-Cola Company, χάρη στις καινοτομίες που έχει εισαγάγει στο σύνολο του χαρτοφυλακίου της.

Αυτές αφορούν και το ομώνυμο brand, το οποίο δέχθηκε ισχυρές πιέσεις λόγω της στροφής των καταναλωτών στα αναψυκτικά με λιγότερη ζάχαρη. Με αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 8% ΥΟΥ μέχρι τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία αποδίδει τα θετικά πρόσημα στην καινοτομία, το νέο packaging, αλλά και το λανσάρισμα νέων προτάσεων με λιγότερη ή καθόλου ζάχαρη.

Απευθυνόμενους προς επενδυτές, ο CEO James Quincey ανέδειξε τη σημασία «πελατοκεντρικών» καινοτομιών, όπως το πρώτο energy drink της εταιρείας και τις ισχυρές επιδόσεις της Coke Zero. Ο Quincy ηγείται της προσπάθειες εισόδου της μάρκας σε κατηγορίες εκτός των αναψυκτικών, όπως οι χυμοί, το νερό και άλλα ροφήματα, αναγνωρίζοντας την απομάκρυνση των καταναλωτών από επιλογές με πολλή ζάχαρη.

Ο ίδιος αναφέρθηκε στη σημασία του marketing στην προσπάθεια του brand να αλλάξει το mindset του κοινού και να μεταστρέψει την εικόνα της Coca-Cola, εδραιώνοντάς την ως μια πιο υγιεινή εναλλακτική. «Αν φέρεις καινοτομία με τη συνδρομή του marketing, ο κόσμος θα ανταποκριθεί», σημείωσε ο ίδιος, αναγνωρίζοντας ωστόσο ότι η αλλαγή της νοοτροπίας δεν είναι εφικτή «εν μία νυκτί».
Πηγή: (Marketingweek.com)

Marketing Week Online( 21 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778