Marketing Week - Marc Pritchard, P&G «Χρειάζεται ισορροπία μεταξύ ανάπτυξης και προσφοράς»

Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Καλεί τα brands να λάβουν συνεπή θέση απέναντι σε κοινωνικά ζητήματα

Marc Pritchard, P&G «Χρειάζεται ισορροπία μεταξύ ανάπτυξης και προσφοράς»

18 Οκτωβρίου 2019 | 16:55 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Ισορροπία ανάμεσα στην κοινωνική προσφορά και την εταιρική ανάπτυξη φαίνεται πως αναζητούν τα brands, όπως υποστηρίζει ο CEO της Procter & Gamble, Marc Pritchard.

Οι καταναλωτές όλων των ηλικιών, από τη GenZ στους Boomers, περιμένουν πλέον από τις μάρκες να παίρνουν θέση απέναντι σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα, δήλωσε σε συνέντευξή του στο WARC και προσέθεσε: «Εννιά στους δέκα καταναλωτές αναφέρουν ότι έχουν πιο θετική εικόνα για ένα brand ή μια εταιρεία όταν συντάσσεται με έναν κοινωνικό ή περιβαλλοντικό σκοπό», υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι τα brands πρέπει να στηρίζουν στόχους που συνδέονται πράγματι με αυτά. Την ίδια στιγμή, είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε ότι οι καμπάνιες πρέπει να σχεδιάζονται με στόχο την ανάπτυξη.

Η εύρεση της ιδανικής ισορροπίας είναι το κλειδί: «Αν είσαι απλά μια δύναμη του καλού και όχι μια δύναμη της ανάπτυξης, τότε κάνεις φιλανθρωπία», σχολίασε ο Pritchard. «Αν είσαι δύναμη ανάπτυξης και όχι δύναμη του καλού, τότε κάποιοι από τους καταναλωτές σου μπορεί να σε θεωρήσουν πολύ ιδιοτελή. Πρέπει να συνδυάσεις και τα δυο και να χτίσεις αυτό που αποκαλείται πολιτειότητα (citizenship) στον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσεται η επιχείρηση». Προσέθεσε δε ότι αυτό μπορεί να γίνει με ελάχιστο κόστος όταν γίνεται σωστά και τα προγράμματα διευρύνονται μέσω influencers και social media, αποδίδοντας συχνά ακόμα μεγαλύτερο ROI.

Marketing Week Online( 18 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778