Marketing Week - Το «ΠΚΔ» είναι το νέο CSR

Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ποιες είναι οι νέες παράμετροι της βιωσιμότητας

Το «ΠΚΔ» είναι το νέο CSR

17 Οκτωβρίου 2019 | 17:08 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends,Έρευνες

Μια νέα διάσταση παίρνει σταδιακά η έννοια της αειφορίας, η οποία λαμβάνει πλέον πολλές διαφορετικές μορφές που υπερβαίνουν το οικολογικό προφίλ.

Σύμφωνα με την εταιρεία e-commerce Rakuten, πρόκειται για μια ολιστική στρατηγική που εγγυάται τη βιωσιμότητα και εμπλέκει πολλούς διαφορετικούς τομείς. «Έχει να κάνει με τον σεβασμό και την ισότητα απέναντι στο ανθρώπινο δυναμικό, καθώς και με τη διαφάνεια και την αξιοπιστία κατά τη διεύθυνσή του», αναφέρει ο Mark Haviland, EVP Brand Development & Sustainability της πλατφόρμας. Με εταιρικούς όρους, το CSR είναι «νεκρό» και τη θέση του παίρνει το ΠΚΔ (ESG), δηλαδή, Περιβάλλον, Κοινωνία, Εταιρική Διακυβέρνηση.

Σύμφωνα με τους αναλυτές, το ΠΚΔ συνιστά σημαντικό δείκτη βιωσιμότητας μιας εταιρείας και είναι αυτό το οποίο εξετάζουν οι επενδυτές. Παράλληλα, ανάλογη πίεση ασκείται και από τους καταναλωτές, ενώ και οι τεχνολογικές εξελίξεις οδηγούν προς αυτή την κατεύθυνση. Την ίδια στιγμή, υπάρχει μια αμφισβήτηση του μοντέλου που δίνει προτεραιότητα στην κερδοφορία των μετόχων, με το σύνολο των stakeholders να γίνονται πλέον «ορατοί» κατά τη θέσπιση των επιχειρηματικών στόχων, σε συνέχεια και του πρόσφατου «ιστορικού» statement του Business Roundtable. Παραδειγματικά cases αποτελούν οι εταιρείες της ομάδας B Corporations, με εξαιρετικά υψηλά επίπεδα κερδοφορίας και ταχεία ανάπτυξη.
(Πηγή: WARC)

Marketing Week Online( 17 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778