Εξακολουθεί να «ξεφτίζει» το brand του Facebook, όπως φαίνεται και από την πρόσφατη κατάταξη της Interbrand, Best Global Brands.

Η εταιρεία, για να προχωρήσει στην αξιολόγηση, ανέλυσε την οικονομική επίδοση 2.000 μαρκών, τον ρόλο που παίζουν στην απόφαση αγοράς και την ικανότητά τους να δημιουργούν «πιστότητα και, επομένως, βιώσιμη ζήτηση και κέρδος στο μέλλον». Στη φετινή λίστα, το κοινωνικό δίκτυο κατετάγη 5 θέσεις χαμηλότερα από πέρυσι, καταλαμβάνοντας τη 14η θέση, κάτω από το βάρος των σκανδάλων και των κατηγοριών εναντίον του. Το 2017 το Facebook βρισκόταν στην 8η θέση με brand value 48,2 εκατ. δολάρια.

Δύο χρόνια αργότερα βρίσκεται εκτός top 10 με την αξία του να υπολογίζεται μόλις στα 39,9 δισ., παρά το γεγονός ότι φέτος έφτασε τα 2,5 δισ. ενεργών χρηστών μηνιαίως. Άλλα brands ωστόσο σημείωσαν ακόμη μεγαλύτερη πτώση. Οι General Electric (-22%), Gillette (-18%), Facebook (-12%), Huawei (-9%) και Canon (-9%) εμφάνισαν τις μεγαλύτερες μειώσεις, ενώ, στον αντίποδα, Mastercard, Salesforce, Amazon, Gucci και Starbucks, εκτίναξαν το brand value τους σε ποσοστό γύρω στο 25% ΥΟΥ. Uber (87o) και LinkedIn (98o) φιγουράρουν για πρώτη φορά στον κατάλογο, ενώ η Dell (63η) επέστρεψε μετά την «αποπομπή» της το 2013. Οι 5 κορυφαίοι κλάδοι ήταν: πολυτέλεια, media και οικονομικές υπηρεσίες.
(Πηγή: TheDrum)