Marketing Week - Το ΙΕΛΚΑ καταγράφει τις 7 νέες διατροφικές και καταναλωτικές τάσεις

Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Μεταξύ αυτών η χορτοφαγική διατροφή, οι νέες γεύσεις και τα εναλλακτικά τρόφιμα

Το ΙΕΛΚΑ καταγράφει τις 7 νέες διατροφικές και καταναλωτικές τάσεις

16 Οκτωβρίου 2019 | 16:02 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες,Τρόφιμα - Ποτά

Στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας διατροφής της 16ης Οκτωβρίου και με αφορμή το 10ο Συνέδριο FMCG2030, το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) πραγματοποίησε μελέτη καταγράφοντας τις αλλαγές στις διατροφικές και καταναλωτικές τάσεις των Ελλήνων.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2019 με δείγμα 950 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα και τα αποτελέσματα αναδεικνύουν 7 διατροφικές και καταναλωτικές τάσεις οι οποίες αναμένεται να διαμορφώσουν τον κλάδο των σουπερμάρκετ και των προμηθευτών τους της επόμενης δεκαετίας.

Οι τάσεις αυτές είναι: Χορτοφαγία-Χορτοφαγική Διατροφή, Εναλλακτικά τρόφιμα (φυτικό τυρί, φυτικό γάλα, κρέας εργαστηρίου ή από φυτικά συστατικά), Νέες γεύσεις, Αύξηση των σνακ και του φαγητού ευκολίας, Υγεία και διατροφή (η πλειοψηφία των καταναλωτών αναμένεται να αφιερώνει όλο και περισσότερο χρόνο για τον σχεδιασμό-προγραμματισμό της διατροφή τους), Η μανία με τα κοινωνικά δίκτυα (οι αγορές τροφίμων, η μαγειρική και η κατανάλωση συνδέονται με το internet όλο και περισσότερο), και Κλιματική αλλαγή και βιώσιμη ανάπτυξη (η πρόθεση αγοράς με κριτήριο την ειλικρίνεια και διαφάνεια των επιχειρήσεων για τον τρόπο λειτουργίας τους καταγράφεται σε ποσοστό 74%).

Επίσης, μία μειοψηφική αλλά σημαντική μερίδα του κοινού, περί το 40%, είναι διατεθειμένη ακόμα και να πληρώσει υψηλότερη τιμή για προϊόντα που έχουν παραχθεί με προδιαγραφές και διαδικασίες πιο φιλικές προς το περιβάλλον. Πάντα θα υπάρχει μία ευαίσθητη ισορροπία ανάμεσα στα θέλω του καταναλωτή και στις δυνατότητες προσφοράς από τις επιχειρήσεις. Όσοι οργανισμοί καταφέρουν να λειτουργήσουν κοντά σε αυτή τη λεπτή γραμμή θα είναι αυτές που θα αναδειχθούν την επόμενη δεκαετία.

Marketing Week Online( 16 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778