Marketing Week - Η βρετανική διαφήμιση «θωρακίζεται» έναντι του Brexit

Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Data και ανθρώπινο δυναμικό τα πεδία ενδιαφέροντος

Η βρετανική διαφήμιση «θωρακίζεται» έναντι του Brexit

15 Οκτωβρίου 2019 | 16:59 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Θεσμικά

Με τον κίνδυνο της βρετανικής εξόδου από την Ευρωπαϊκή Ένωση χωρίς συμφωνία στις 31 Οκτωβρίου να γίνεται όλο και πιο απειλητικός, η Advertising Association (AA) καλεί τις εταιρείες marketing και διαφήμισης της χώρας να προετοιμαστούν για κάθε ενδεχόμενο.

Σύμφωνα με το όργανο, το «διαζύγιο» με την Ένωση, ειδικά χωρίς συμφωνία, θα επιφέρει σειρά συνεπειών σε ολόκληρο το industry και σε πεδία κλειδιά όπως τα data, το trade και τα ταλέντα. «Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι η διαφημιστική βιομηχανία της Μ. Βρετανίας, με αξία 24 δισ. λίρες και περισσότερους από 350.000 εργαζόμενους, είναι προετοιμασμένη ενόψει της εξόδου της χώρας από την ΕΕ», σχολίασε ο Chief Executive της AA, Stephen Woodford.

Λίγες μόλις εβδομάδες πριν την ημερομηνία-ορόσημο, η ΑΑ έχει εκδώσει οδηγίες σχετικά με κομβικά πεδία, που θα επηρεάσουν τις εταιρείες του κλάδου σε περίπτωση no-deal Brexit. Οι κατευθύνσεις αυτές περιλαμβάνουν συμβουλές για εταιρείες που απασχολούν ευρωπαίους πολίτες, ενώ τα data αποτελούν επίσης ένα από τα «αγκάθια». Η αποχώρηση από την ΕΕ δεν θα σημάνει απαγκίστρωση από το GDPR, καθώς όλοι οι βρετανικοί οργανισμοί που λαμβάνουν προσωπικά δεδομένα από τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο συνεχίζουν να δεσμεύονται από τους κανονισμούς.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 15 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778