Marketing Week - ΣΕΒΤ: Βελτιωμένο το διατροφικό προφίλ 900 προϊόντων

Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Έρευνα με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής

ΣΕΒΤ: Βελτιωμένο το διατροφικό προφίλ 900 προϊόντων

15 Οκτωβρίου 2019 | 16:49 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες,Τρόφιμα - Ποτά

Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων & Ποτών (ΣΕΒΤ), με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής αύριο 16/10, παρουσιάζει τα πρώτα αποτελέσματα έρευνας που αποτυπώνει τις δράσεις των βιομηχανιών του κλάδου τα τελευταία χρόνια για την ανασύνθεση των προϊόντων τους στο πλαίσιο προαγωγής μιας πιο υγιεινής διατροφής και σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης του Υπουργείου Υγείας για την ανασύνθεση των προϊόντων.

Από τα πρώτα συμπεράσματα της έρευνας προκύπτει μεταξύ άλλων ότι, ήδη, έχει γίνει βελτίωση του διατροφικού προφίλ σε σχεδόν 900 προϊόντα. Επίσης, καταγράφεται ισχυρή τάση από συγκεκριμένους κλάδους για ανασύνθεση των προϊόντων τους ως προς το αλάτι και ως προς τα ολικά σάκχαρα, ενώ, υπάρχει πλήρης συμμόρφωση με το νομοθετικό όριο της ΕΕ σχετικά με τα trans λιπαρά οξέα.

Παράλληλα, γίνονται ενέργειες που συμβάλουν στον έλεγχο των μερίδων από τους κλάδους ειδών ζαχαροπλαστικής και δημητριακών και, ιδιαίτερη κινητικότητα παρουσιάζεται στην ανάπτυξη νέων προϊόντων τα οποία αποτελούν υγιεινότερες επιλογές, με τους κλάδους ποτών, γαλακτοκομικών, σνακ και δημητριακών να πρωτοστατούν.

O Πρόεδρος του ΣΕΒΤ, Ευάγγελος Καλούσης, δήλωσε: «Τα πρώτα αποτελέσματα αποδεικνύουν την υπεύθυνη στάση της βιομηχανίας τροφίμων μέσα από την ανάληψη πρωτοβουλιών και λαμβάνοντας υπόψη τα επιστημονικά δεδομένα, τις εθνικές συνήθειες διατροφής, τα παραδοσιακά προϊόντα, τις προτιμήσεις των καταναλωτών, τις τεχνολογικές δυνατότητες και την ασφάλεια των τροφίμων. Η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών θα συνεχίσει να επενδύει στην ποιότητα και ασφάλεια, προωθώντας σταθερά την ανάπτυξη καινοτομιών που απαντούν στις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών της».

Marketing Week Online( 15 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778