Marketing Week - Νέο packaging λανσάρουν τα Lay’s

Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Μετά από διετή διαδικασία redesigning

Νέο packaging λανσάρουν τα Lay’s

20 Σεπτεμβρίου 2019 | 15:51 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Branding,International,Τρόφιμα - Ποτά

Σε μια παγκόσμια αγορά αξίας 29 δισ. δολαρίων, ακόμα και ο Νο1 παίκτης καλείται να δίνει την απαιτούμενη προσοχή στον σχεδιασμό της συσκευασίας.

Τα Lay’s, με μερίδιο 75,9% στην αγορά των potato chips σύμφωνα με την IRI, αφιέρωσαν 2 χρόνια για το design της σακούλας τους, προκειμένου να καταλήξουν σε αυτό που θα ανταποκρινόταν στις ανάγκες της ευρείας γκάμας γεύσεων και τις απαιτήσεις του ετερόκλητου κοινού τους. Το brand ακολούθησε μια πελατοκεντρική προσέγγιση στην ανανέωση των συσκευασιών του: αντί να χρησιμοποιήσει παραδοσιακά δημογραφικά στοχεύοντας π.χ. τους millennial άντρες, δημιούργησε ένα tribe, στην προκειμένη περίπτωση εκείνους που αποφασίζουν για την αγορά φαγητού με βάση τη γεύση, και διοργάνωσε «shop-alongs» προκειμένου να καταγράψει το πώς επιλέγουν προϊόντα.

Στη συνέχεια ανέπτυξε μια σειρά prototypes τα οποία τέσταρε, επιστρέφοντας μετά στο εργαστήριο για βελτιώσεις. «Αν δοκιμάζεις κάτι, δεν χρειάζεται να είναι τέλειο», σχολίασε ο Richard Bates, VP of Global Brand Design και προσέθεσε: «Το τεστάρεις με έναν καταναλωτή. Μαθαίνεις από αυτό. Επιστρέφεις και επαναλαμβάνεις. Και το κάνεις αυτό όσες φορές είναι απαραίτητο».
(Πηγή: AdWeek)

Marketing Week Online( 20 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778