Τα δημητριακά Fitness της Nestle καλούν τους καταναλωτές να διαδώσουν τη σημασία της πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού και να θυμίσουν στις γυναίκες της ζωής τους την αξία του να προσέχουν τον εαυτό τους.

Στο πλαίσιο αυτό, το παγκόσμιο κίνημα #CheckChain, που ξεκίνησε την προηγούμενη χρονιά από τα Fitness, επιστρέφει και στόχο έχει να κάνει την αυτοεξέταση του στήθους και την τακτική παρακολούθηση από ειδικό γιατρό, συνήθεια κάθε γυναίκας. Όπως και πέρυσι έτσι και φέτος, τα Fitness, υποστηρίζοντας τη δύναμη της γυναικείας αλληλεγγύης, καλούν ακόμα περισσότερες γυναίκες να συνεχίσουν την αλυσίδα #CheckChain και να ενθαρρύνουν η μία την άλλη να εντάξει την αυτοεξέταση στη ζωή της.

Παράλληλα, τις καλεί να ανεβάσουν φωτογραφία τους στο Instagram με hashtag #CheckChain. Επιπλέον, τα Fitness στηρίζουν για μια ακόμα χρονιά το 11ο Greece Race for the Cure ως επίσημος χορηγός, κινητοποιώντας γυναίκες κάθε ηλικίας να τρέξουν ενάντια στον καρκίνο του μαστού και να διαδώσουν το μήνυμα της πρόληψης.