Marketing Week - Η ΜcCann δημιουργεί για τη Δωδώνη

Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Ψηφιακό activation με επίκεντρο το τυρί Δωδώνη ΤουΤοστ

Η ΜcCann δημιουργεί για τη Δωδώνη

19 Σεπτεμβρίου 2019 | 16:49 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Digital New Media,Τρόφιμα - Ποτά

Ψηφιακό διαγωνισμό με επίκεντρο το ημίσκληρο τυρί Δωδώνη ΤουΤοστ διοργανώνει η γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη.

Η ενέργεια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε για την Δωδώνη από τη ΜcCann Athens / McCann Worldgroup. Συγκεκριμένα, η Δωδώνη προσκαλεί τους χρήστες να επισκεφτούν τη σελίδα της στο Facebook και να εκφραστούν με δημιουργικό τρόπο, δημιουργώντας το δικό τους «Toast - it» σημείωμα και κάνοντας tag έναν φίλο τους.

Όλοι οι συμμετέχοντες μπαίνουν αυτομάτως σε κλήρωση για να διεκδικήσουν πέντε δωροεπιταγές αξίας 50 ευρώ. Οι νικητές θα ανακοινωθούν στις 25 Σεπτεμβρίου στην σελίδα της εταιρείας στο Facebook. Το ημίσκληρο τυρί Δωδώνη ΤουΤοστ φτιάχνεται από 100% ελληνικό, πρόβειο και αγελαδινό γάλα, με 4 μήνες ωρίμανσης.

Marketing Week Online( 19 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778