Marketing Week - H Unilever φτάνει τον στόχο για χρήση 100% ανανεώσιμης ενέργειας

Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Όραμα η αποδέσμευση από τον άνθρακα μέχρι το 2030

H Unilever φτάνει τον στόχο για χρήση 100% ανανεώσιμης ενέργειας

18 Σεπτεμβρίου 2019 | 16:26 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,International

Μπροστά από τους στόχους της βρίσκεται η Unilever, επιτυγχάνοντας, όπως ανακοίνωσε, να χρησιμοποιεί ήδη 100% ανανεώσιμη ενέργεια στις εγκαταστάσεις της σε 5 ηπείρους.

Πρόκειται για ένα μεγάλο εύρος χώρων που περιλαμβάνουν τα γραφεία, τα σημεία έρευνας και ανάπτυξης τα data centers, τα κέντρα διανομής και τις αποθήκες, σε Αφρική, Ασία, Ευρώπη, Νότια και Βόρεια Αμερική. Όραμα της εταιρείας ήταν να φτάσει να χρησιμοποιεί αποκλειστικά ανανεώσιμη ενέργεια μέχρι το 2020 και η επίτευξή του αποτελεί σημαντικό ορόσημο για τον απώτερο στόχο της, να γίνει ολοκληρωτικά carbon-neutral μέχρι το 2030.

Παράλληλα, συνεχίζονται οι επενδύσεις στα προγράμματα βελτιστοποίησης της ενεργειακής απόδοσης, τα οποία έχουν αποδώσει μείωση της κατανάλωσης ενέργειας της τάξης του 28% και περιορισμό των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα ανά τόνο παραγωγής στο μισό, τα τελευταία 11 χρόνια. Οι στόχοι αυτοί αποτελούν μέρος της πολιτικής της εταιρείας ως μέλος του συνασπισμού εταιρειών RE100, οι οποίες έχουν δεσμευτεί να χρησιμοποιούν ανανεώσιμη ενέργεια και να ενθαρρύνουν ολόκληρο το οικοσύστημα.

Εφαρμόζει επίσης μεθόδους όπως ο εσωτερικός «φόρος άνθρακα» 40 ευρώ ανά τόνο εκπομπών, χρήματα που επενδύονται σε projects με θετικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Η Unilever πέτυχε τον στόχο στηρίζοντας τις αγορές ανανεώσιμης ενέργειας σε τοπικό επίπεδο, αλλά και μέσα από εταιρικές συμφωνίες αγοράς ενέργειας.
(Πηγή: AdWeek)

Marketing Week Online( 18 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778