Υψηλά στους προβληματισμούς των χρηστών αποτελεί η διαρροή των προσωπικών τους δεδομένων και από τις δύο πλευρές του Ατλαντικού.

Ωστόσο, τρεις στους τέσσερις καταναλωτές θα μοιράζονταν πιο εύκολα ιδιωτικές τους πληροφορίες εάν λάμβαναν τη διαβεβαίωση ότι αυτές φυλάσσονται με ασφάλεια. Παράλληλα, το 75% των Βρετανών και το 66% των Αμερικανών θα ήταν περισσότερο διατεθειμένοι να αποκαλύψουν στοιχεία τους εάν τους παρέχονταν πληροφορίες για τους λόγους συλλογής και τον τρόπο χρήσης. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των Αμερικανών και τρεις στους τέσσερις Βρετανούς θα παραχωρούσαν τα πολυπόθητα data σε εταιρεία ή brand που θεωρούν αξιόπιστο.

Αυτά έδειξε η παγκόσμια έρευνα των ESOMAR, HERE Technologies, BuzzBack Research και Cint, με περισσότερους από 10.000 συμμετέχοντες από 10 χώρες. Όπως προέκυψε, η μεγάλη πλειοψηφία των καταναλωτών δυσκολεύεται να βρει πληροφορίες σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων και αξιώνει την ύπαρξη νομοθετικών ρυθμίσεων που να την κατοχυρώνουν.

Ωστόσο, σε περιπτώσεις που τα data ζητούνται προς όφελος των χρηστών, για εξοικονόμηση χρημάτων για παράδειγμα, οι χρήστες είναι περισσότερο πρόθυμοι να τα μοιραστούν. «Μέσω της διαφάνειας, τα brands, μπορούν όχι μόνο να συγκεντρώσουν data, αλλά και να ενισχύσουν την αξιοπιστία και την κερδοφορία τους», σχολίασε ο Finn Raben, Director General της ESOMAR.
(Πηγή: Marketingland)