Marketing Week - H Henkel επενδύει σε οικολογικό startup απορρυπαντικών

Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Μετά από video του που έγινε viral

H Henkel επενδύει σε οικολογικό startup απορρυπαντικών

13 Σεπτεμβρίου 2019 | 15:45 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends

Σε επένδυση της τάξης των 5 εκατ. δολαρίων προχώρησε η Henkel, αποκτώντας μειοψηφικό μερίδιο στην direct-to-consumer startup Truman’s, που παράγει συμπυκνωμένα καθαριστικά επιφανειών.

Την προσοχή της εταιρείας τράβηξε ένα video που έλαβε περισσότερα από 1 εκατ. views μόνο μέσα από το LinkedIn, και παρουσιάζει ένα προϊόν της Truman’s, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ξαναγεμίζεται και χρησιμοποιείται με την προσθήκη νερού σε επαναχρησιμοποιούμενα μπουκάλια. Αυτό το κάνει εξαιρετικά πιο φιλικό προς το περιβάλλον σε σχέση με ανταγωνιστικά προϊόντα.

«Το είχαμε σκεφτεί ότι πιθανότατα θα συνεργαζόμασταν με εξωτερικούς επενδυτές», ανέφερε ο συνιδρυτής και Chief Marketing Officer, Alex Reed. Παραδέχτηκε ωστόσο ότι δεν είχαν φανταστεί ως πιθανό επενδυτή έναν τόσο μεγάλο παίκτη και μάλιστα απέρριψαν αρκετά αιτήματα της Henkel μέχρι να δεχθούν τελικά. «Ανυπομονούμε να επωφεληθούμε από τα insights της ομάδας της Truman’s, αλλά και να τους υποστηρίξουμε με την τεχνογνωσία και τους πόρους μας», δήλωσε από την πλευρά του ο Robert Gunther, Corporate Director of Henkel Ventures.

Η απόφαση αυτή ευθυγραμμίζεται με τη γενικότερη περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση που επιδεικνύουν οι κολοσσοί του κλάδου: τόσο η Procter & Gamble Co. όσο και η Unilever έχουν θέσει υψηλά στις προτεραιότητές τους τον περιορισμό των πλαστικών μιας χρήσης, λανσάροντας καινοτόμα startups και brands.
(Πηγή: AdAge)

Marketing Week Online( 13 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778