Τις θέσεις του για την κατάσταση του παγκόσμιου εμπορίου και για την εξέλιξη της διαφημιστικής βιομηχανίας εξέφρασε ο Sir Martin Sorrell, στην ετήσια διοργάνωση Digital Marketing Exposition & Conference (DMEXCO), χωρίς να παραλείψει τα καυστικά του σχόλια για την WPP.

Μιλώντας με χαλαρή διάθεση, πρότεινε ότι η Μεγάλη Βρετανία, μετά το Brexit, με χαμηλά επίπεδα φορολογίας και ελέγχου, θα αποτελούσε το «φυσικό σπίτι» για εταιρείες όπως οι Google, Facebook και Amazon, τονίζοντας παράλληλα ότι η χώρα πρέπει να γίνει εξαιρετικά ευέλικτη, με άμεση ανταπόκριση στις «επιθέσεις».

Μιλώντας για την WPP, επεσήμανε ότι η χρηματιστηριακή της αξία έχει πέσει περί τα 4 δισ. δολάρια μετά την αποχώρησή του και απαξίωσε τον πρόεδρο, Roberto Quarta, ως κάποιον που «δεν γνωρίζει τίποτα για τη βιομηχανία». Αναγνώρισε, ωστόσο, ότι είναι δύσκολο για μια τέτοια εταιρεία να προβεί στις αλλαγές που απαιτεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός, σε αντίθεση με το νέο του εγχείρημα, την S4 Capital, η οποία ξεκίνησε με ξεκάθαρη έμφαση στο digital.

Και, παρόλο που δεν διαθέτει την κλίμακα της WPP, το πλάνο περιλαμβάνει δυναμική επέκταση στο εξωτερικό: «Θα προχωρήσουμε σε σημαντική εξάπλωση στις ΗΠΑ, τη Λατινική Αμερική, τη Δυτική και Ανατολική Ευρώπη, την Αφρική, τη Μέση Ανατολή και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Νομίζω ότι αυτά θα είναι αρκετά», δήλωσε ο ίδιος.
(Πηγή: WARC)