Η Google ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα του Market Finder στην Ελλάδα, ενός εργαλείου που βοηθά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εντοπίσουν νέους πελάτες, να υλοποιήσουν πλάνα ανάπτυξης και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό.

Το Market Finder παρουσιάστηκε σε εκδήλωση της Google στο πλαίσιο των Talks & Events του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου στη ΔΕΘ. Η Μαρία Φουντά, Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη Ρουμανία, δήλωσε σχετικά: «Τα τελευταία 4 χρόνια, με το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online, διαδώσαμε ψηφιακές δεξιότητες σε περισσότερους από 120 χιλιάδες Έλληνες που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού.

Είμαστε χαρούμενοι που σήμερα κάνουμε ένα ακόμα βήμα για να βοηθήσουμε τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν διεθνώς, μέσω του εργαλείου Market Finder. Το εργαλείο αυτό προσφέρει δωρεάν οδηγούς, βίντεο και πληροφορίες, κάνοντας, όσο γίνεται πιο εύκολα τα πρώτα βήματα των επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές και τις εξαγωγές».