Ένα νέο βραβείο ανακοίνωσε η διοργάνωση των Epica Awards, απαντώντας στην αυξημένη συμμετοχή υποψηφιοτήτων σχετικών με το πεδίο των Δημοσίων Σχέσεων.

Το νέο PR Grand Prix θα είναι ανοιχτό στους νικητές της κατηγορίας PR, καθώς και σε άλλες καμπάνιες με αποδεδειγμένο υψηλό επίπεδο earned media κάλυψης, σύμφωνα με την απόφαση της κριτικής επιτροπής. Η τελευταία αυτή προσθήκη ανεβάζει τον αριθμό των Epica Grand Prix στα 7, συμπεριλαμβανομένων των Film, Print, Digital, Design, Responsibility και Alternative.

Ο Editorial Director των Epica Awards, Mark Tungate, σχολίασε σχετικά: «Με τον καιρό έχουμε εξελιχθεί από διαφημιστικά βραβεία σε μια διοργάνωση που αγκαλιάζει κάθε πτυχή δημιουργικής επικοινωνίας. Σε επίπεδο υποψηφιοτήτων έχουμε δει μια αύξηση σε αριθμό εκστρατειών PR, καθώς και σε PR agencies, επομένως φάνηκε λογικό να δώσουμε στο discipline ένα δικό του μεγάλο βραβείο».

Τα Epica ορίζουν τα έργα PR ως «καμπάνιες στο πεδίο της επικοινωνίας με τα media, των δημοσίων σχέσεων, του crisis management, του lobbying, του community και influencer management, των οικονομικών επικοινωνιών και των σχέσεων με τους stakeholders», καθώς και ως «projects και δράσεις που έχουν διαμορφωθεί ακριβώς με σκοπό τα earned media». Η κατάθεση early bird συμμετοχών για τα Epica Awards είναι ανοιχτή μέχρι τις 31 Αυγούστου, ενώ τελική ημερομηνία είναι η 7 Οκτωβρίου.