Marketing Week - Το cinema ad spend «αφήνει πίσω» τα παραδοσιακά media

Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Παρά την «επέλαση» του Netflix

Το cinema ad spend «αφήνει πίσω» τα παραδοσιακά media

22 Αυγούστου 2019 | 14:40 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Έρευνες

Τα 4,6 δισ. δολάρια αναμένεται να φτάσει η παγκόσμια διαφημιστική αγορά του κινηματογράφου, ενισχυμένη κατά 6,8 από το 2018, σύμφωνα με στοιχεία του WARC.

Πρόκειται για την υψηλότερη ανάπτυξη από όλα τα παραδοσιακά Μέσα, στο 4,6% για το 2019 (624,9 δισ. δολάρια), η οποία τοποθετεί τον κινηματογράφο ως το δεύτερο ταχύτερα αναπτυσσόμενο διαφημιστικό μέσο φέτος, πίσω από το internet ως σύνολο. Αν και αρκετά περιορισμένο στο 0,7%, το μερίδιο του cinema στην παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη αναμένεται να παραμείνει σταθερό και το 2019, καθιστώντας το ως το μοναδικό Μέσο, εκτός από το διαδίκτυο, που δεν θα βιώσει απώλειες μεριδίου.

Στη Ευρώπη, οι διαφημιστές δαπανούν 1,6 φορές περισσότερο στο σινεμά ανά εισιτήριο σε σύγκριση με τις ΗΠΑ. Η Μ. Βρετανία οδηγεί την κούρσα, παρά το γεγονός ότι το 46% των βρετανών καταναλωτών δηλώνει ότι το Netflix αποτελεί την πρώτη του επιλογή για την παρακολούθηση ταινιών.

Σύμφωνα με τον James McDonald, Managing Editor της WARC Data «ο βιωματικός χαρακτήρας του κινηματογράφου τον τοποθετεί σε διαφορετικό επίπεδο από τις υπηρεσίες SVOD, οι οποίες κατέχουν παρόμοια θέση με την παραδοσιακή τηλεόραση. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την αποκλειστικότητα των box office επιτυχιών, κυρίως franchises, διασφαλίζει ότι τυχόν πιέσεις από τέτοιου είδους πλατφόρμες θα είναι ελάχιστες, βραχυπρόθεσμα».

Marketing Week Online( 22 Αυγούστου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778