Έναν γλύπτη γυαλιού, έναν καλλιτέχνη χαρτιού και έναν visual designer επιστράτευσε το Bombay Sapphire της Bacardi, για μια παγκόσμια καμπάνια αξίας 20 εκατ. δολαρίων, που τονίζει τη δέσμευση του brand στη δημιουργικότητα.

Η εκστρατεία υποστηρίζει την πολυετή διεθνή πλατφόρμα της μάρκας «Stir Creativity», η οποία αναδεικνύει την πολιτιστική διάσταση της μάρκας. Με μότο «Discover the possibilities within», το project περιλαμβάνει μια ταινία από τη δημιουργική συλλογικότητα ManvsMachine που δείχνει 3 καλλιτέχνες να φέρνουν στη ζωή τις δημιουργίες τους, σε μια πολύχρωμη, υπερρεαλιστική απεικόνιση της δημιουργικής διαδικασίας.

Κάθε έργο στη διαφήμιση δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας τα υλικά του μπουκαλιού του Bombay Sapphire – γυαλί, χαρτί και φως – παραπέμποντας στη δημιουργική δυναμική του. Η καμπάνια θα τρέξει σε digital, OOH, video-on-demand και τηλεόραση σε ΗΠΑ, ΕΜΕΑ και APAC, ενώ experiential activations θα διοργανωθούν σε πόλεις όπως το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη και το Μιλάνο. «Είμαστε ένα brand με μακροχρόνιους δεσμούς με τη δημιουργικότητα», σχολίασε η Victoria Morris, Global Vice-President του Bombay Sapphire.

«Τώρα πηγαίνουμε ένα βήμα παραπέρα, εμπνέοντας τους ανθρώπους να αγκαλιάσουν τη δική τους αυτό-έκφραση. Ήταν πολύ σημαντικό να μη χρησιμοποιήσουμε ηθοποιούς, γι’ αυτό χρησιμοποιήσαμε καλλιτέχνες». Σύμφωνα με την ίδια, πλατφόρμες όπως το Instagram και Pinterest, όπου κυριαρχεί το οπτικό στοιχείο, θα είναι κομβικής σημασίας στην εξαιρετικά στοχευμένη καμπάνια, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να αυξάνει τη συνολική της επένδυση στο digital.
(Πηγή: TheDrum)