Η Yard, το IQOS, η Headline και ο Όμιλος ΟΤΕ-Cosmote αποτέλεσαν τους μεγάλους νικητές των Event Awards 2019. Με μήνυμα «Rise to the Challenge», τα βραβεία ανέδειξαν για 4η χρονιά τους καλύτερους «παίκτες» του κλάδου της διοργάνωσης εκδηλώσεων.

Οι δημιουργοί και διοργανωτές των πιο επιτυχημένων εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν στην χώρα μας την περασμένη χρονιά, τιμήθηκαν στην Τελετή Απονομής των Event Awards 2019, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Ιουλίου, στο Markou Wine Museum. Σύσσωμη η αγορά των θεματικών εκδηλώσεων της χώρας μας, με περισσότερα από 500 υψηλόβαθμα στελέχη από ένα ευρύ φάσμα εταιρειών, έδωσε δυναμικό παρών στην Τελετή Απονομής, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή πίστη και αισιοδοξία της αγοράς για την πορεία και ανάπτυξη του κλάδου.

Παρουσιάστρια της βραδιάς ήταν η Ντορέττα Παπαδημητρίου, ενώ η εκδήλωση μεταδόθηκε ζωντανά μέσω Facebook και YouTube. Η Τελετή Απονομής πλαισιώθηκε με ένα street food festival, όπου οι καλεσμένοι απόλαυσαν γευστικό street food από τα food trucks, δοκίμασαν δροσιστικά ποτά υπό τους ήχους live μπάντας, έπαιξαν παιχνίδια και έβγαλαν φωτογραφίες στο ειδικό photobooth, ανανεώνοντας το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά στη διοργάνωση που κατάφερε να αποτελεί πλέον θεσμό. Τα βραβεία διοργανώθηκαν για τέταρτη συνεχή χρονιά από το περιοδικό Marketing Week της BOUSSIAS.

«ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΣΤΑ EVENTS ΕΙΝΑΙ ΤΟ USER EXPERIENCE»
Την τελετή προλόγισε ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων Ανδρέας Τσιλιφώνης, Πρόεδρος της PACT-Ένωση Παραγωγών Έργων Επικοινωνίας και Executive Producer της Central Athens Film Productions. Ο Ανδρέας Τσιλιφώνης τόνισε ότι το κάθε βραβείο φέτος είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς βραβεύεται μόλις το 35% των συμμετοχών, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στα ζητούμενα της Κριτικής Επιτροπής, όπως το πώς ενσωματώθηκαν οι νέες τεχνολογίες μέσα στο user experience: «Αυτό που θα μας απασχολεί όλο και περισσότερο στα events είναι το user experience.

Πώς ο κάθε θεατής, ακροατής, προσκεκλημένος, θα φύγει με μια καινούρια εμπειρία. Η Κριτική Επιτροπή είχε ένα πάρα πολύ μεγάλο και σύνθετο έργο. Πάρα πολλές συμμετοχές, πολλές κατηγορίες, με ειδική βαρύτητα η καθεμιά, φρέσκες δημιουργικές ιδέες, εφαρμογές σύγχρονης τεχνολογίας που δεν τις ξέραμε μέχρι πέρυσι και πρέπει να τις εκτιμήσουμε φέτος, όλα αυτά φανερώνουν την εξέλιξη, την ωριμότητα, αλλά και την πρόοδο του θεσμού των Event Awards. Αποτέλεσμα; Τα φετινά βραβεία έχουν κριθεί στο νήμα». Τέλος, συμπλήρωσε ότι τα Event Awards εκφράζουν την πολύτιμη εξωστρέφεια του τομέα της επικοινωνίας, καθώς και ότι η εν λόγω αγορά διαθέτει τις προϋποθέσεις για να καταστήσει τη χώρα μας περιζήτητο προορισμό για events.

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Οι μεγάλες διακρίσεις της χρονιάς απονεμήθηκαν ως εξής: «Production Company of the Year» αναδείχθηκε η Yard, «Agency of the Year» η Headline, «Marketer of the Year» ο Όμιλος ΟΤΕ-COSMOTE, ενώ το IQOS της Παπαστράτος αναδείχθηκε «Product Brand of the Year». Το βραβείο «Event of the Year 2019» απονεμήθηκε στο project IQOS 3 Preview Event & Store Launches των Yard και Παπαστράτος.

ΤΑ PLATINUM ΒΡΑΒΕΙΑ
Τα Platinum βραβεία των ενοτήτων απέσπασαν οι εξής εταιρείες: Στην Ενότητα «Best Brand & Experiences», η Amuse για τα εγκαίνια καταστήματος ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην Γλυφάδα. Στην Ενότητα «Corporate Events», η Yard για το «IQOS Preview Event & Store Launches» της Παπαστράτος. Στην Ενότητα «Sponsorships», η Headline για τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2019 της COSMOTE. Στην Ενότητα «Marketing & Communication», οι The Newtons Laboratory/ Gravity the Newtons/ Initiative για το «Είχες και στο χωριό σου Black Friday, VoII» της Kωτσόβολος-Dixons South East Europe. Στην Ενότητα «Συνέδρια» το TEDxPatras για το συνέδριο του 2018. Στην Ενότητα «Event Partners & Suppliers» η Yard για το «IQOS Preview Event & Store Launches» της Παπαστράτος. Στην Ενότητα «Αθλητική Εγκατάσταση» η Libero S&T για την Παραγωγή της Aθλητικής Eγκατάστασης του SOCCA World Cup, Lisbon 2018. Τέλος, στην Ενότητα «Thematical Events», η Multitrab Productions για το «14ο Athens Digital Arts Festival».

ΟΙ «OF THE YEAR» ΝΙΚΗΤΕΣ ΕΙΠΑΝ…
Production Company of the Year: Yard
«ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΑΘΟΣ»

«Τα βραβεία της χθεσινής βραδιάς μας κάνουν χαρούμενους και περήφανους κυρίως γιατί αναγνωρίζεται η σκληρή δουλειά και η αφοσίωση σε αυτό που κάνουμε. Ανταμείφθηκαν δουλειές για πελάτες που σεβόμαστε και αγαπάμε πολύ και για projects που μελετήθηκαν και σχεδιάστηκαν σε κάθε λεπτομέρεια. Μετά από 10 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, η διάκριση του Production of the Year, αλλά και του Event of the Year στα Event Awards, είναι για εμάς επιβεβαίωση να συνεχίσουμε με ακόμα πιο πολύ πάθος, να μαθαίνουμε κάθε μέρα όλο και περισσότερα πράγματα για την δουλειά μας, να επιμένουμε στο ότι όλα γίνονται αν πραγματικά θέλεις και να ονειρευόμαστε για μια πλευρά της αγοράς που μας αρέσει να παρουσιάζουμε διαφορετική και πιο ποιοτική από τα συνηθισμένα».
Όλγα Μαυροειδή, Managing & Creative Director, Yard

Agency of the Year: Headline
«Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΑΥΤΗ ΜΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ»

«Η συγκεκριμένη βράβευση είναι για εμάς εξαιρετικά πολύτιμη και συμβολική. Μας υπενθυμίζει ποιοι είμαστε και τι μπορούμε να καταφέρουμε. Πριν 2 μόλις χρόνια οραματιστήκαμε τη νέα Headline. Ένα experiential agency με καινοτόμο τρόπο λειτουργίας και υπηρεσίες, με το δικό του tech lab και επίκεντρο τη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών για brands και καταναλωτές. Ήμασταν τόσο απορροφημένοι και αφοσιωμένοι στη σκληρή δουλειά που δεν καταλάβαμε για πότε τα καταφέραμε. Το συνειδητοποιήσαμε τη στιγμή που ακούσαμε: “Agency Of the Year: Headline”. Απεριόριστη ευγνωμοσύνη στην ομάδα της Headline που δίνει διαρκώς και ακούραστα τον καλύτερο της εαυτό και στους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται και μας στηρίζουν, θέτοντας στόχους που μας βοηθούν να ξεπεράσουμε τους εαυτούς μας».
Χρήστος Αυγέρης, General Manager, Headline Athens

Marketer of the Year: Όμιλος ΟΤΕ-COSMOTE
«H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ DNA ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΟΤΕ»

«H δημιουργικότητα και η καινοτομία είναι στο DNA του Ομίλου ΟΤΕ. Εκφράζονται παντού – στις ιδέες μας, στις δράσεις και τις πρωτοβουλίες μας, στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, συμβάλλοντας στο να πετύχουμε τον τελικό μας στόχο: να φτιάξουμε έναν καλύτερο κόσμο για όλους. Η βράβευση μας ως “Marketer of the year” είναι μια επιβεβαίωση της προσπάθειάς μας προς αυτή την κατεύθυνση. Λειτουργεί ως κίνητρο και πηγή έμπνευσης για νέες ιδέες και ανεβάζει τον πήχη ψηλότερα, για εμάς τους ίδιους. Οι διακρίσεις που λάβαμε αντικατοπτρίζουν τη δουλειά πολλών ανθρώπων από διαφορετικές ομάδες, εντός και εκτός του Ομίλου ΟΤΕ, που ασχολήθηκαν από τον στρατηγικό σχεδιασμό ενός event μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια της υλοποίησής του. Κάθε βραβείο ανήκει σε όλους και στον κάθε έναν ξεχωριστά».
Μαρίνα Καταροπούλου, Υποδιευθύντρια Εσωτερικής Επικοινωνίας, Όμιλος ΟΤΕ


Product Brand of the Year: IQOS
«ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ SMOKE-FREE ΠΡΟΪΟΝΤΑ»

«Είμαστε χαρούμενοι και περήφανοι που το IQOS αναδείχθηκε στα φετινά βραβεία ως Brand της Χρονιάς! Τα τελευταία τρία χρόνια υλοποιούμε στην Παπαστράτος ένα μεγάλο όραμα – με όχημα την επιστήμη και την τεχνολογία – για έναν κόσμο χωρίς τσιγάρο. Αλλάζουμε όλα όσα ξέραμε μέχρι σήμερα. Αλλάξαμε προϊόν, αλλάξαμε το εμπορικό μας μοντέλο, τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε με τους πελάτες μας αλλά και την κουλτούρα μας. Εξελισσόμαστε συνεχώς ως επιχείρηση και ως άνθρωποι. Αισθανόμαστε καλά για την επιτυχημένη πορεία του προϊόντος στην αγορά και φαίνεται πως οι καλύτερες εναλλακτικές σε σχέση με το τσιγάρο κερδίζουν συνεχώς έδαφος από τους ενήλικους καπνιστές. Είμαστε αφοσιωμένοι σε αυτή την κατεύθυνση και συνεχίζουμε δυναμικά να ενισχύουμε την τεχνολογία που υπάρχει πίσω από τα smoke-free προϊόντα. Ευχαριστούμε πολύ για τις σημαντικές διακρίσεις στα φετινά Event Awards!»
Άρτεμις Νικολάου, Content Strategy & Development Manager, Παπαστράτος

«ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΔΟΘΟΥΝ»
Ευχαριστούμε την επιτροπή των Event Awards που μας δίνει την ευκαιρία και την ιδιαίτερη πρόκληση να συνεχίζουμε τον σκοπό των TEDx events. Πιστεύουμε στους ανθρώπους, στις ιστορίες και στις ιδέες που αξίζει να διαδοθούν. Αυτό το βραβείο αφιερώνεται στην ομάδα του TEDxPatras 2018 και στους 120 εθελοντές του, στους χορηγούς, στους ομιλητές, στον παρουσιαστή, στους θεατές και σε όλους τους συντελεστές που μας τίμησαν με τη συμμετοχή τους. Ευχαριστούμε όλους εκείνους που επί τέσσερα χρόνια στηρίζουν το TEDxPatras. Εκδηλώσεις που φτάνουν στην κορυφή δεν θα υπήρχαν αν δεν υπήρχαν πολλοί με διαφορετικούς ρόλους. Το μεγάλο ευχαριστώ είναι που ο καθένας παίζει τον δικό του ρόλο με απόλυτο σεβασμό και στον ρόλο των υπολοίπων.
Γιάννης Αλτανόπουλος & Πέτρος Ψωμάς, Curators, TEDxPatras

«Η LIBERO S&T ΕΙΝΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΤΡΕΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ»
Η Libero S&T είναι εταιρεία που τρέφεται από τις προκλήσεις και που μαγεύεται από το “κάτι περισσότερο”. Αυτή είναι η φιλοσοφία μας και αυτός είναι ο άνθρακας στην μηχανή της δημιουργικότητά μας. Το να βλέπεις να υλοποιείται βήμα – βήμα ένα project παγκόσμιου βεληνεκούς και μάλιστα με τη σύμπραξη μόνο ελληνικών εταιρειών μας γεμίζει με μεγάλη ικανοποίηση, αφού ποντάραμε και πετύχαμε την καινοτομία, μέσα από την ανέγερση ενός υπερσύγχρονου pop up σταδίου mini ποδοσφαίρου, χωρητικότητας 3.500 θεατών στην Praça do Comércio, στην καρδιά της Λισαβόνας για το SOCCA World Cup. Παράλληλα, με την εμπειρία και την ακόμα πιο εμπλουτισμένη τεχνογνωσία μας, το παγκόσμιο πρωτάθλημα μίνι ποδοσφαίρου θα φιλοξενηθεί φέτος τον Οκτώβρη στο Ρέθυμνο της Κρήτης με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Κρήτης και του Δήμου Ρεθύμνου, κάτι που δείχνει την ευρύτερη πίστη που υπάρχει για την υλοποίηση των οραμάτων μας.
Θάνος Παπαδόπουλος, Co-CEO, Libero S&T

«ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ MARKETING ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ»
Είναι πολύ σημαντικό για εμάς τους ανθρώπους του marketing να ζωντανεύουμε τη μάρκα και να μιλάμε στην καρδιά και την καθημερινότητα των καταναλωτών. Σε μία καθαρά εμπορική περίοδο, όπως αυτή του Black Friday, πετύχαμε να είμαστε άμεσοι και απλοί και μέσα από καθημερινούς ήρωες να αγγίξουμε τον κόσμο, δημιουργώντας ένα ευχάριστο κλίμα με αρκετή δόση σαρκασμού και χιούμορ… ώστε να πούμε “Ναι, είχαμε και στο χωριό μας Black Friday”. Βέβαια, δεν μας έφταναν μόνο τα Άνω και Κάτω Κωτσοβολιώτικα που έγιναν “από δύο χωριά χωριάτες”, διεκδικώντας για δύο χρονιές την αυθεντικότητα του Μπλακ Φράιντει, βάλαμε και Κική Τσάλεντζ στην ιστορία μας, φτάνοντας νο2 trend στο YouTube! Υποσχόμαστε ως μάρκα να “καλομαθαίνουμε” την αγορά με έξυπνες καμπάνιες που θα ταράζουν τα νερά της επικοινωνίας.
Μάριαμ Σάντρι, Marketing Manager, Κωτσόβολος – Dixons South East Europe

Στην ιστοσελίδα των βραβείων www.eventawards.gr, διατίθεται το video της Τελετής Απονομής των Βραβείων, ο πίνακας των νικητών και φωτογραφικό υλικό.