Marketing Week - To Google κλείνει την «τρύπα» στο incognito mode

Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

«Απροστάτευτα» τα paywalls των publishers

To Google κλείνει την «τρύπα» στο incognito mode

22 Ιουλίου 2019 | 16:56 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Digital New Media,International

Σε ένα ακόμη βήμα προς την κατεύθυνση της θωράκισης της ανωνυμίας των χρηστών του προχωρά το Google, αποκλείοντας τη δυνατότητα «αποκάλυψης» όσων πλοηγούνταν σε incognito mode.

Τους τελευταίους μήνες, Apple, Google και Facebook έχουν όλες λάβει μέτρα κατά της ιχνηλάτησης των data στις υπηρεσίες τους, δυσχεραίνοντας το έργο για publishers και διαφημιζόμενους, στο όνομα της ασφάλειας των δεδομένων. Το incognito mode επιτρέπει στους χρήστες να παρακάμπτουν κάποια paywalls και να διαβάζουν περιεχόμενο που διατίθεται επί πληρωμή, χωρίς να καταβάλουν συνδρομή.

Μέχρι πρότινος τα sites μπορούσαν να αναγνωρίσουν τους «εισβολείς» και να προστατεύσουν το περιεχόμενό τους, εκμεταλλευόμενα μια «τρύπα» στη λειτουργία incognito. Με τη «διορθωτική» παρέμβαση τoυ Google, αυτό πλέον δεν είναι εφικτό. Αν και πρόκειται για πρωτοβουλία υπέρ της πολύκροτης ιδιωτικότητας, επηρεάζει τους publishers που χρησιμοποιούσαν το «παραθυράκι» για να εντοπίσουν όσους αξιοποιούσαν τη λειτουργία για να παρακάμψουν τα paywalls τους.

Η Google συνιστά στους publishers που διαμαρτύρονται, μεταξύ αυτών οι New York Times και Washington Post να εφαρμόσουν νέες στρατηγικές για την προστασία των paywalls τους. Ωστόσο, σύμφωνα με experts, οι αναγνώστες θα μπορούν και πάλι να βρουν τρόπους να χακάρουν το προστευμένο περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας ιδιότητες των browsers που «ανοίγουν» ακόμη και κλειδωμένα άρθρα.
(Πηγή: AdAge)

Marketing Week Online( 22 Ιουλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778