Marketing Week - Στη UM τα media της Mattel σε Ευρώπη και Ασία

Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Τον λογαριασμό σε αγορές-κλειδιά χειριζόταν η Carat

Στη UM τα media της Mattel σε Ευρώπη και Ασία

17 Ιουλίου 2019 | 17:55 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,New Business,Παιχνίδια

Η UM της Interpublic κέρδισε τον λογαριασμό media planning and buying της Mattel για τις αγορές της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Αφρικής και Ασίας-Ειρηνικού.

Η Mattel, κατασκευαστής εμβληματικών παιχνιδιών όπως Barbie, Hot Wheels και Fisher-Price, ανέθεσε τα media στη Λατινική Αμερική στη UM τον Ιανουάριο του 2018. Το μέγεθος του λογαριασμού δεν είναι γνωστό, ωστόσο, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Mattel, η διαφημιστική της δαπάνη πέρυσι άγγιξε τα 526 εκατ. δολάρια παγκοσμίως και η δραστηριότητά της εκτός ΗΠΑ αντιπροσώπευε περίπου το 45% των πωλήσεων.

Η Carat, του Dentsu Aegis Network χειριζόταν τον λογαριασμό σε πολλές κομβικές αγορές, όπως αυτή της Μ. Βρετανίας. «Η έμφασή μας στη δημιουργικότητα και την ανάπτυξη ιδεών, σε συνδυασμό με την ουσιαστική κατανόηση των data και των κοινών, είχε ως αποτέλεσμα μια υπέροχη χημεία με τη Mattel ευθύς εξαρχής και η ομάδα μας είναι εξαιρετικά παθιασμένη με τη συνεργασία», δήλωσε ο Chris Skinner, Πρόεδρος της UM, EMEA.

Η Mattel περιόρισε τις δαπάνες της σε διαφήμιση και προώθηση στο 11,7% των καθαρών πωλήσεων το 2017, αλλά αναμένεται να τις αυξήσει και πάλι, στοχεύοντας στην επιστροφή στην ανάπτυξη. Τα ψηφιακά κανάλια φαίνεται πως θα αποτελέσουν προτεραιότητα, καθώς είναι εκείνα στα οποία στρέφονται οι καταναλωτές όταν πρόκειται να λάβουν αποφάσεις αγοράς, όπως σχολίασε η εταιρεία.
(Πηγή: Campaign)

Marketing Week Online( 17 Ιουλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778