Στο ανεξάρτητο agency We Are Pi ανέθεσε η Intersport την παγκόσμια brand στρατηγική της, με brief branding μετασχηματισμού και ενίσχυσης της στρατηγικής marketing.

Η ανάθεση έγινε χωρίς να προηγηθεί διαγωνιστική διαδικασία και έρχεται σε συνέχεια συνεργασίας των δύο μερών σε project νωρίτερα μέσα στη χρονιά. Στο επόμενο διάστημα, θα συνεργαστεί με το agency στην εφαρμογή της μεγαλύτερης και πολυετούς προώθησης της ανάπτυξης του brand, με την πρώτη παγκόσμια brand campaign να λανσάρεται την άνοιξη του 2020.

Η We Are Pi συνεργάζεται επίσης με την Intersport στη διαμόρφωση στρατηγικών στα κομμάτια του digital marketing innovation, editorial content και activation σε συνεργασία με τοπικές αγορές και μάρκες-κλειδιά όπως οι Nike, Adidas, Puma και Asics. Ο Founder και Chief Executive του agency, Alex Bennett-Grant, δήλωσε: «Δεν έχεις συχνά την ευκαιρία να χτίσεις ένα παγκόσμιο brand για μια από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες εταιρείες στον κόσμο των αθλητικών».

Οι πωλήσεις του retailer αυξήθηκαν το 2018 κατά 0,7% και έφτασαν τα 11,6 δισ. ευρώ, ενώ την περσινή χρονιά συνεργάστηκε με την Alibaba για το λανσάρισμα του «New Retail Megastore» στο Πεκίνο, με AI-shopping assistants, «έξυπνους» καθρέφτες και διαδραστικές βιτρίνες.
(Πηγή: TheDrum)