Marketing Week - Πάνω από 20 agencies απομακρύνονται από πελάτες με αρνητικό αποτύπωμα

Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Εισακούγονται οι «πράσινες» παρεμβάσεις της Extinction Rebellion

Πάνω από 20 agencies απομακρύνονται από πελάτες με αρνητικό αποτύπωμα

10 Ιουλίου 2019 | 16:52 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends

Περισσότερα από 20 διεθνή agencies δεσμεύτηκαν, μέσα από κοινό ψήφισμα, να αποφεύγουν να αναλαμβάνουν briefs που σχετίζονται με ορυκτά καύσιμα, σε μια πρωτοβουλία που εμπλέκει όλη τη βιομηχανία, εμπνευσμένη από τις ακτιβιστικές παρεμβάσεις της Extinction Rebellion.

Παράλληλα, τα agencies που τη συνυπογράφουν, προερχόμενα από τα πεδία του marketing, της διαφήμισης και των επικοινωνιών, έχουν υποσχεθεί να αποκαλύψουν μέχρι το τέλος του 2019 το μέγεθος του τζίρου τους που προέρχεται από πελάτες με υψηλά επίπεδα εκπομπής άνθρακα και να «χρησιμοποιήσουν τη δύναμή τους για καλό». Το κίνημα #CreativesForClimate δημιουργήθηκε από το agency «της αλλαγής» και «συμβούλων βιωσιμότητας» Futerra, το οποίο ιδρύθηκε το 2001, με στόχο «να καταστήσει τη βιώσιμη ανάπτυξη τόσο επιθυμητή ώστε να γίνει κανονικότητα».

Στόχος του είναι να φτάσει τις 50 υπογραφές, ενώ φαίνεται ότι βρίσκεται σε συζητήσεις και με έναν μεγάλο «παίκτη» των FMCGs, ευελπιστώντας να πυροδοτήσει μια ειλικρινή συζήτηση για τον ρόλο της διαφήμισης στο διακύβευμα της κλιματικής καταστροφής. Η πρωτοβουλία είναι στενά συνδεδεμένη με τη δράση της Extinction Rebellion, η οποία τάραξε τα νερά του Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών, έχοντας απευθύνει μια επιστολή-κόλαφο προς το σύνολο της διαφημιστικής βιομηχανίας, φέρνοντας τους εμπλεκόμενους προ των ευθυνών τους.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 10 Ιουλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778