Marketing Week - Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2018 η Barilla Hellas

Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ολοκληρώθηκε και το τετραετές επενδυτικό πλάνο των 8,4 εκατ. ευρώ

Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2018 η Barilla Hellas

10 Ιουλίου 2019 | 16:09 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends,Τρόφιμα - Ποτά

Η Barilla Hellas συνέχισε τη σταθερά ανοδική πορεία της και το 2018, με αύξηση του κύκλου εργασιών που διαμορφώθηκε στα υψηλότερα επίπεδα της τελευταίας εξαετίας και ανήλθε σε 73,6 εκατ. ευρώ από 72,0 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, οι σταθερές πωλήσεις ζυμαρικών Misko και Barilla επιβεβαίωσαν τη διατήρηση της ηγετικής θέσης της Barilla Hellas στην ελληνική αγορά. Παράλληλα, οι θετικές προοπτικές της εταιρείας ενισχύονται μέσα από το λανσάρισμα νέων προϊόντων υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας, όπως η Χρυσή Σειρά Misko από μονοποικιλιακό σιτάρι και τα Barilla Legumes.

Επιπλέον, θετικές διαγράφονται και οι προοπτικές για τα προϊόντα bakery που εμπορεύεται η Barilla Hellas, με τις σειρές Gran Cereale και Wasa. Εντός του 2018, ολοκληρώθηκε τετραετές επενδυτικό πλάνο, συνολικής δαπάνης 8,4 εκατ. ευρώ, για την τεχνολογική αναβάθμιση του εργοστασίου στη Θήβα, την παραγωγή νέων προϊόντων και τη βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εγκατάστασης.

Ο Γιώργος Σπηλιόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, ανέφερε: «Η συνέπεια και η συνέχεια που χαρακτηρίζει την επενδυτική μας παρουσία τα τελευταία 25 χρόνια, υπογραμμίζει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τη συνεισφορά προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία. Για μας, η ανάπτυξη αποτελεί αποτέλεσμα της εργασίας μας και αντλεί έμπνευση από την επιθυμία μας για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο».

Marketing Week Online( 10 Ιουλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778