Μια συνεργασία διάρκειας άνω των 100 ετών τερματίζει η Nivea, σε ένα ταραχώδες «διαζύγιο» με τη FCB.

Ωστόσο, η σχέση δοκιμάζεται ήδη τα τελευταία χρόνια, με το brand να επικρίνεται για μη πολιτικά ορθές διαφημίσεις. Αναμφίβολα, ο λογαριασμός δεν αποτελεί μικρή απώλεια για την FCB. Παρόλο που το media spending για τις ΗΠΑ ανήλθε μόλις στα 21,8 εκατ. δολάρια σύμφωνα με την Kantar, η μάρκα, ιδιοκτησίας της γερμανικής Beiersdorf, είναι πολύ μεγαλύτερh εκτός Αμερικής, με τις ετήσιες πωλήσεις της παγκοσμίως να αγγίζουν τα 4,9 δισ. δολάρια.

Σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν το θέμα, η λύση της σχέσης έρχεται μετά από εντάσεις που χρονολογούνται ήδη από το 2017, χρονιά κατά την οποία FCB και Beiersdorf αναδιοργάνωσαν τις ομάδες σε επίπεδο agency και πελάτη διεθνώς. Ανακύπτει δε λίγο πριν την ολοκλήρωση του Pride Month και στον απόηχο μιας συνάντησης, κατά την οποία σύμφωνα με πληροφορίες, ένας marketer απέρριψε μια φωτογραφία στην οποία τα χέρια δύο ανδρών αγγίζονταν, λέγοντας: «Nivea doesn’t do gay».

Η FCB αρνήθηκε να σχολιάσει, ενώ η Beiersdorf ανακοίνωσε ότι θα δρομολογήσει διαγωνιστική διαδικασία για το μεγαλύτερο παγκόσμιο brand της. Αν και δεν τοποθετήθηκε σχετικά με το επίμαχο σχόλιο που αποδόθηκε σε στέλεχός της, δήλωσε: «Καμία μορφή διάκρισης, άμεση ή έμμεση δεν γίνεται ανεκτή».
(Πηγή: AdAge)