Marketing Week - Η Danone λανσάρει το Activia mix&go

Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Συνδυάζει τη γεύση του Activia με δημητριακά και σπόρους

Η Danone λανσάρει το Activia mix&go

25 Ιουνίου 2019 | 14:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching,Τρόφιμα - Ποτά

Η Danone λανσάρει το Activia mix&go, μία νέα υγιεινή πρόταση snack, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, οπουδήποτε.

Συνδυάζει τη γεύση του Activia, με έναν τραγανό και εκλεκτό συνδυασμό δημητριακών και σπόρων, ενώ διαθέτει πρωτοποριακή συσκευασία με κουταλάκι ενσωματωμένο στο καπάκι. Κυκλοφορεί σε δύο γεύσεις, Activia mix&go Μούσλι, με Σπόρους Κολοκύθας & Cranberry και Activia mix&go Μούσλι, Chia, Quinoa και Αμύγδαλα, οι οποίες περιλαμβάνουν 4 δισεκατομμύρια προβιοτικά στοιχεία Bifidus ActiRegularis και ασβέστιο, συμβάλλοντας στη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Marketing Week Online( 25 Ιουνίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778