Τα βραβεία Glass: The Lion for Change, τα οποία τιμούν τις καμπάνιες που έθεσαν το marketing στην υπηρεσία της κοινωνίας, απονεμήθηκαν την τελευταία μέρα του Φεστιβάλ Δημιουργικότητας.

Το Grand Prix στην κατηγορία παρέλαβε η VMLY&R Poland Warsaw για το έργο της «The Last Issue Ever». Επί 27 έτη, το «Twój Weekend» («Το Σαββατοκύριακό σου») ήταν ένα από τα μακροβιότερα πολωνικά περιοδικά ενηλίκων, το οποίο όμως απεικόνιζε τις γυναίκες ως σεξουαλικά αντικείμενα, αντανακλώντας τη σεξιστική κουλτούρα της κοινωνίας.

Τον περασμένο Δεκέμβριο, πωλήθηκε και έκλεισε, αφού όμως εξέδωσε ένα τελευταίο τεύχος: Η δημιουργική ομάδα χρησιμοποίησε το τελευταίο αυτό τεύχος προκειμένου να αμφισβητήσει τη σεξιστική νοοτροπία της ανισότητας των φύλων, που το ίδιο το περιοδικό είχε βοηθήσει να εδραιωθεί, μετατρέποντάς το σε χώρο συζήτησης και προβολής προοδευτικών αφηγήσεων θηλυκότητας.

Κυκλοφόρησε την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, ακολουθώντας το παραδοσιακό φορμάτ και τις υπάρχουσες στήλες, με ανατρεπτικό ωστόσο περιεχόμενο γύρω από τη σεξουαλική αγωγή, την αναπαράσταση του φύλου, τα ίσα δικαιώματα κ.ά. Αποτέλεσε έτσι το συμβολικό κλείσιμο μιας εποχής και την απαρχή μιας δημόσιας συζήτησης την οποία και πυροδότησε. Το Gold Lion for Change δόθηκε στην καμπάνια της AMV BBDO, «Viva La Vulva» για την Libresse που είχε ως στόχο την απενοχοποίηση της περιόδου και την καταπολέμηση των στερεοτύπων. (Πηγή: TheDrum)