Με το Grand Prix for Holding Company έκλεισε το φετινό Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών για την Omnicom.

Η εταιρεία έλαβε τη διάκριση για δεύτερη χρονιά φέτος, έχοντας σπάσει πέρυσι το επταετές σερί της WPP. Τη δεύτερη θέση κατέλαβε το Interpublic Group of Cos., ενώ τρίτη τερμάτισε η WPP. Τα δίκτυα DDB, BBDO και TBWA ήταν αυτά που οδήγησαν την εταιρεία στην επιτυχία: το DDB απέσπασε σχεδόν 70 λιοντάρια, μεταξύ αυτών και το Titanium για το «The Uncensored Playlist» για τη Reporters Without Border. Το Broadway show για το brand της Mars, Skittles, από το DDB Chicago, κέρδισε 12 βραβεία ενώ το BBDO network έφυγε με 68 λιοντάρια στις αποσκευές του, μεταξύ αυτών και 2 Grand Prix.

Το δίκτυο TBWA κατέκτησε 64 διακρίσεις, ανάμεσα στις οποίες και 11 χρυσές: η καμπάνια «Billie Jean King Your Shoes» για την Adidas από την TBWA/Chiat/Day New York σήκωσε 5 χρυσά, ενώ η Apple, πελάτης της, αναδείχθηκε Creative Marketer of the Year. Το βραβείο Cannes Lions Network of the Year απονεμήθηκε στο McCann Worldgroup της Interpublic, ενώ η Wieden&Kennedy απεκόμισε 2 κορυφαίες διακρίσεις και αναδείχθηκε Cannes Lions Agency of the Year και Independent Agency of the Year.
(Πηγή: AdAge)