Η νέα εταιρική καμπάνια των My market, την οποία υπογράφει η MullenLowe, έρχεται να πάει παρακάτω την υπόσχεση της μάρκας προς τον καταναλωτή, παρουσιάζοντας αυτό το παραπάνω που έχει να του προσφέρει το «δικό του» ελληνικό super market.

Από την MullenLowe, με θέμα τη νέα πλατφόρμα «Μάθε, Φάε, ζήσε»

Η νέα εταιρική καμπάνια των My market, την οποία υπογράφει η MullenLowe, έρχεται να πάει παρακάτω την υπόσχεση της μάρκας προς τον καταναλωτή, παρουσιάζοντας αυτό το παραπάνω που έχει να του προσφέρει το «δικό του» ελληνικό super market.

Με εναλλαγή τριών σποτ στη τηλεόραση και το διαδίκτυο, εστιάζει στην κινητήριο δύναμη της ζωής που δεν είναι άλλη από την αλλαγή, για να παρασύρει μαζί της τον καταναλωτή σε ένα νέο πνεύμα ζωής. Τα My market, θέλοντας να γίνουν η Νο 1 επιλογή του Έλληνα καταναλωτή για τη διατροφή του, παίρνουν ξεκάθαρη θέση και ρόλο στη ζωή του, ως καταλύτης για τις αλλαγές που όλοι θέλουμε να κάνουμε στην καθημερινότητα και στη διατροφή μας.

Η εταιρική αυτή υπόσχεση υποστηρίζεται και από την πλατφόρμα «Μάθε Φάε Ζήσε» που πέρα από το να δίνει επικοινωνιακή έμπνευση,  τροφοδοτεί και πρακτικά τον καταναλωτή με γνώση και ευκαιρίες για να κάνει πράξη την επιθυμία του για καλή διατροφή αλλά και ζωή, μέσα από σύγχρονες διατροφικές τάσεις. Η καμπάνια συνεχίζεται σε όλα τα Μέσα και σημεία επαφής με τον καταναλωτή. Την παραγωγή των σποτ έχει επιμεληθεί η Blink Productions, σε σκηνοθεσία του Γρηγόρη Ρέντη και μουσική του Musou Music Group.