Marketing Week - Οι διαφημιζόμενοι ιδρύουν τη Global Alliance for Responsible Media

Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Σε συνεργασία με εταιρείες τεχνολογίας, publishers και πλατφόρμες

Οι διαφημιζόμενοι ιδρύουν τη Global Alliance for Responsible Media

19 Ιουνίου 2019 | 14:18 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Launching

Δεκαέξι από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους διεθνώς ενώνουν τις δυνάμεις τους για να θεμελιώσουν την πρώτη συμμαχία για την ψηφιακή ασφάλεια με εκπροσώπους από όλες τις πλευρές της βιομηχανίας των media.

Η Global Alliance for Responsible Media ανακοινώθηκε στη φετινή διοργάνωση των Cannes Lions, με στόχο τη συνεργασία με publishers και πλατφόρμες για την καταπολέμηση του επιβλαβούς και παραπληροφορητικού περιεχομένου. Έχοντας ιδρυθεί από την World Federation of Advertisers, ο νέος διεθνής συνασπισμός φιλοδοξεί επίσης να εδραιώσει ένα ευρύ πλέγμα συνεργασίας για την καθιέρωση συγκεκριμένης σειράς δράσεων, διαδικασιών και πρωτοκόλλων, για την προστασία χρηστών και brands.

Ανάμεσα στις μάρκες που συμμετέχουν είναι οι Procter & Gamble, Unilever, Adidas, Mastercard, Bayer, Danone, Diageo, LVMH, Mars, Mondelez International, Nestlé και Shell. Experts από τις Dentsu, GroupM, IPG, Publicis και Omnicom Media Group εκπροσωπούν την πλευρά των media agencies, ενώ εκτός από τις Google και Facebook, στις συνεργαζόμενες πλατφόρμες συγκαταλέγονται οι NBCUniversal, Twitter και Verizon Media. Σε επίπεδο ενώσεων, οι IAB, ISBA, Mobile Marketing Association, Coalition for Better Ads, Effie Worldwide και WFA συντάσσονται με την πρωτοβουλία.
(Πηγή: Marketingweek.com)

Marketing Week Online( 19 Ιουνίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778