Marketing Week - Η Μ. Βρετανία θέτει σε ισχύ απαγόρευση διαφημίσεων με στερεότυπα φύλου

Τετάρτη, 24 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Χωρίς να αποκλείονται όλα τα στερεότυπα

Η Μ. Βρετανία θέτει σε ισχύ απαγόρευση διαφημίσεων με στερεότυπα φύλου

14 Ιουνίου 2019 | 16:13 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Θεσμικά

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης της Advertising Standards Authority (ASA) τον Δεκέμβριο ότι επιθυμεί αυστηρότερους κανονισμούς σχετικά με τα στερεότυπα για το φύλο που προβάλλονται στις διαφημίσεις, ξεκινά από σήμερα στο Ηνωμένο Βασίλειο η εφαρμογή τους.

Η απόφαση προέκυψε μετά από τη δημοσίευση έκθεσης σύμφωνα με την οποία οι στερεοτυπικοί ρόλοι που αναπαράγονται στις διαφημίσεις μπορεί να περιορίσουν τις επιλογές, τις φιλοδοξίες και τις ευκαιρίες παιδιών, νέων και ενηλίκων και θα πρέπει να αποφεύγονται. Ωστόσο, όπως παραδέχθηκε η ASA, δεν πρόκειται να απαγορευτούν όλα τα στερεότυπα, όπως η απεικόνιση μιας γυναίκας στην κουζίνα ή ενός άνδρα να κάνει κατασκευές.

Τα σενάρια που κρίνονται «προβληματικά» περιλαμβάνουν διαφημίσεις που δείχνουν έναν άνδρα ή μια γυναίκα να αποτυγχάνουν σε κάτι λόγω του φύλου τους, καθώς και εκείνες που αναπαριστούν μειωτικά έναν άνδρα επειδή εκτελεί στερεοτυπικά «θηλυκά» καθήκοντα. Αρνητικά θα αξιολογούνται και εικόνες όπως για παράδειγμα αυτές στις οποίες ένας άνδρας χαλαρώνει ανέμελος ενώ η γυναίκα αναλαμβάνει μόνη της να καθαρίσει το χάος που τον περιβάλλει.

Ο chief executive της ASA, Guy Parker, σχολίασε: «Έχουμε διαπιστώσει ότι κάποιες απεικονίσεις σε διαφημίσεις μπορούν, συν τω χρόνω, να συμβάλλουν στον περιορισμό των δυνατοτήτων των ανθρώπων. Είμαστε ικανοποιημένοι με το πώς η βιομηχανία έχει ήδη αντιδράσει».
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 14 Ιουνίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778