Marketing Week - Οι έξυπνες συσκευές γίνονται… μέλη της οικογένειας

Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Τι σημαίνει για τα brands η καθιέρωση του voice search

Οι έξυπνες συσκευές γίνονται… μέλη της οικογένειας

11 Ιουνίου 2019 | 16:42 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Digital New Media,International,Trends

Πολύ σοβαρά καλούνται να πάρουν τα brands την ανάπτυξη του voice search, προσαρμόζοντας την επικοινωνιακή τους προσέγγιση σε όλες τις διαφορετικές πλατφόρμες.

Σύμφωνα με την Sophie Harding, Trends and Futures Director της Mindshare UK, οι έξυπνοι ψηφιακοί βοηθοί και τα έξυπνα ηχεία μεταβάλλουν την καταναλωτική συμπεριφορά, χτυπώντας «καμπανάκι» για τις μάρκες. Όπως δείχνει μάλιστα έρευνα της Mindshare, το 47% των γονέων ήδη συμφωνεί ότι αισθάνεται τα έξυπνα ηχεία του ως μέλος της οικογένειας.

Καθώς η φωνή ενσωματώνεται σε πολλά προϊόντα, η φωνητική αναζήτηση θα πραγματοποιείται σταδιακά σε όλο και περισσότερες περιστάσεις, έως ότου εδραιωθεί οριστικά ως αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μας ρουτίνας. Ωστόσο, το πόσο καλά λειτουργεί το voice εξαρτάται από τις εκάστοτε συνθήκες: είναι λιγότερο αποτελεσματικό όταν απαιτείται μια σύνθετη απάντηση και περισσότερο όταν χρειάζεται για κάτι σύντομο και λειτουργικό.

Σύμφωνα με τη Harding, αυτό σημαίνει ότι το voice search είναι πιθανότερο να αξιοποιηθεί σε μετέπειτα στάδια του κύκλου αγοράς, για την αναζήτηση συγκεκριμένων στοιχείων για τα προϊόντα. Από την πλευρά του brand, η Harding εξηγεί ότι θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι το SEO εξελίσσεται λαμβάνοντας υπόψη τη φωνητική αναζήτηση, εντοπίζοντας μια μετατόπιση από το keyword buying προς αναζητήσεις με μορφή «συζήτησης», με επίκεντρο την πρόθεση. Σε αυτό το νέο περιβάλλον, αναμένεται συνδυασμός διαφήμισης με προτάσεις και ίσως την ανάδυση κάποιας μορφής paid suggestions.

Marketing Week Online( 11 Ιουνίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778