Ένα νέο εργαλείο λάνσαρε το Instagram, απαντώντας σε ένα από τα πιο δημοφιλή αιτήματα των brands.

To branded content ads επιτρέπει στους διαφημιστές να πληρώσουν ώστε οι αναρτήσεις των influencers να εμφανίζονται ως διαφημίσεις για να φτάνουν σε μεγαλύτερο κοινό. Μέχρι πρόσφατα, οι μάρκες που συνεργάζονταν με influencers για να ανεβάσουν χορηγούμενα videos ή φωτογραφίες στο προφίλ τους στην πλατφόρμα είχαν περιορισμένο reach, το οποίο οριζόταν από τους ακολούθους τους.

Πλέον, οι αναρτήσεις των creators που θα γίνονται με το εργαλείο «paid partnership» θα διαθέτουν επιλογή για «ενίσχυση» του περιεχομένου, δίνοντας στον διαφημιζόμενο την ευκαιρία να εμφανιστεί στα feeds και τα stories περισσότερων χρηστών, ακόμη και αυτών που δεν ακολουθούν τον συγκεκριμένο influencer.

«Ελπίζουμε ότι αυτό το update θα προσθέσει αξία ενδυναμώνοντας τη συνεργασία μεταξύ εταιρειών και creators. Ελπίζουμε επίσης να βελτιώσει την εμπειρία μεταξύ creators, εταιρειών και ανθρώπων, οι οποίοι θα μπορούν να ανακαλύπτουν περισσότερα brands που μπορεί να τους ενδιαφέρουν», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η πλατφόρμα. Μέχρι τις 17 Ιουνίου τα branded content ads θα είναι διαθέσιμα σε όλες τις εταιρείες.

Ωστόσο, παρόλο που το Instagram εκτιμά ότι το ποσοστό των χρηστών του που αλληλεπιδρά με influencers είναι σημαντικό, ανεξάρτητες έρευνες δείχνουν ότι τα επίπεδα εμπιστοσύνης προς αυτούς είναι εξαιρετικά χαμηλά. Την ίδια στιγμή, το γεγονός ότι οι χρήστες θα συναντούν ακόμη συχνότερα #sponcon στο feed τους, ίσως έχει επίσης αρνητικό αντίκτυπο.
(Πηγή: TheDrum)