Marketing Week - Ionian TV: Κατακτώντας τη μεγαλύτερη περιφερειακή τηλεοπτική ζώνη της χώρας

Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Ionian TV: Κατακτώντας τη μεγαλύτερη περιφερειακή τηλεοπτική ζώνη της χώρας

29 Μαΐου 2019 | 06:21 Γράφει η Ναταλία  Ανδρικοπούλου Topics: Τηλεόραση

ΠΡΩΤΙΕΣ, ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Ξεκινώντας από ένα μικρό χώρο στην πλατεία Αγίου Γεωργίου στην Πάτρα, το Ionian TV μεταφέρθηκε σύντομα σε πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις στην Αγίου Ανδρέου 9, και πλέον βρίσκεται στην τελική ευθεία οριστικής μετεγκατάστασης σε στέγη 1.200 τετραγωνικών μέτρων μέσα στους επόμενους 3 μήνες. Σε χώρους που έχουν σχεδιαστεί από επαγγελματίες και με τη χρήση σύγχρονων multiplex τηλεοπτικών πλατώ. Παράλληλα, διαθέτει εγκαταστάσεις και συνεργάτες σε Καλαμάτα, Πύργο, Ζάκυνθο, Σπάρτη, Ναύπακτο, Τρίπολη, Κεφαλονιά.

Με εφαλτήριο την «πρωτεύουσα» του δυτικού άξονα που απέχει το πολύ δυόμιση ώρες από κάθε γωνιά της λεγόμενης Περιφερειακής ζώνης 6, το κανάλι καλύπτει όλα τα νέα, τις πολιτικές εξελίξεις και πολιτιστικές δράσεις που διαμορφώνουν την επικαιρότητα και τον παλμό της Δυτικής Ελλάδας, με κεντρικό δελτίο ειδήσεων στις 8, καθημερινό μαγκαζίνο στις 3, την εκπομπή Metropolis στις 6 και live συνδέσεις απ’ άκρη σ’ άκρη.

Η ανάπτυξη της δραστηριότητάς του και η μεθοδική επένδυση σε τεχνολογία και πρωτότυπο περιεχόμενο αγκαλιάστηκε από το τηλεοπτικό κοινό που του χαρίζει την πρώτη θέση προτίμησης στην πρόσφατη έρευνα της Focus Bari, ενώ έφερε και αλλεπάλληλες βραβεύσεις, καθώς το Ionian TV τιμήθηκε με τρία συνεχόμενα πρώτα (Grand) βραβεία στα Regional Media Awards (2016, 2017, 2018).

«ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΤHΛΕΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ!»
Σε μια τηλεοπτική μάχη που προσομοιάζει αυτήν του Δαυίδ με το Γολιάθ, καθώς ανταγωνιστής είναι και τα πανελλαδικά κανάλια, η μόνη βιώσιμη λύση για τους περιφερειακούς σταθμούς είναι να καλύπτουν όλα τα περιφερειακά γεγονότα, να διευρύνουν τα σύνορά τους, να δημιουργούν γνώση, να μετέχουν στον ευρύτερο διάλογο, να φτιάχνουν ομάδες με έμπνευση, να δημιουργούν θέσεις εργασίας, να εξελίσσονται, ξεφεύγοντας από την σοβινιστική αντίληψη του μικρού χωριού και να παράγουν μοναδικό περιεχόμενο.

Όπως χαρακτηριστικά λέει ο Σπύρος Καμπιώτης, «στο τηλεκοντρόλ είμαστε δίπλα δίπλα με το Survivor. Δεν μπορείς να σταθείς απέναντι στα πανελλαδικά κανάλια και να επιβιώσεις αν δεν έχεις περιεχόμενο. Οι πιο πολλοί καλύπτουν ανεξέλεγκτες ώρες με εκπομπές τηλεπωλήσεων. Τι να το κάνω το τηλεμάρκετινγκ; Αν είναι, ας δώσουν τηλεοπτικές άδειες τηλεμάρκετινγκ».

ΚΟΡΥΦΗ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ IONIAN TV ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ FOCUS BARI ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ
Καθαρή πρωτιά για το Ionian TV σε όλες τις κατηγορίες και σημαντικά ευρήματα για την απήχηση της περιφερειακής τηλεόρασης συνολικά είναι το αποτέλεσμα της ποσοτικής έρευνας για την αξιολόγηση των καναλιών της περιφερειακής ζώνης 6 που διενήργησε η εταιρεία Focus Bari. Πρόκειται για την πρώτη έρευνα που αφορά τους περιφερειακούς σταθμούς από την έναρξη της ψηφιακής μετάβασης και εκπομπής τους από τη Digea.

Η τηλεφωνική έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τις 3 έως τις 14 Μαρτίου σε δείγμα 500 ατόμων για καλυπτόμενο πληθυσμό 956.000 μόνιμων κατοίκων ηλικίας 18 έως 74 ετών, αποτυπώνει τις προτιμήσεις των τηλεθεατών για τους τηλεοπτικούς σταθμούς της Περιφερειακής Ζώνης 6 (Πελοπόννησο, Νότιο Ιόνιο, Νότια Στερεά Ελλάδα και Κύθηρα, συνολικά 12 Νομούς). Στην αξιολόγηση των τηλεοπτικών σταθμών, το Ionian TV κατέκτησε την κορυφή σε τηλεθέαση και αναγνωρισιμότητα στη συγκεκριμένη γεωγραφική ζώνη, ενώ υπερείχε έναντι των υπολοίπων καναλιών σε όλα τα είδη εκπομπών και σε όλα τα επιμέρους ερωτήματα ποιοτικής αποτίμησης του προγράμματός του.

Πιο ειδικά, στην ερώτηση ποιο κανάλι (από τους συνολικά 15 τηλεοπτικούς σταθμούς της ΠΖ6) παρακολουθείτε συνήθως, το 14% απάντησε το Ionian TV, ακολούθησε το Best TV με 13% και το Super B με 12%, ενώ και στην ερώτηση ποιο κανάλι της περιοχής σας γνωρίζετε ανεξάρτητα αν το παρακολουθείτε, τις περισσότερες αυθόρμητες απαντήσεις (12%) συγκέντρωσε το Ionian TV, έναντι του Super B Τηλεόραση (11%) και του Best TV (11%).

Στο ερώτημα ποιο κανάλι δίνει σφαιρική εικόνα για τα γεγονότα της επικαιρότητας, πρώτο αναδείχθηκε το Ionian Channel με 20% και δεύτερο το Super B με 15%. Τις πιο ενδιαφέρουσες ενημερωτικές και ψυχαγωγικές εκπομπές έχει -σύμφωνα με την έρευνα- το Ionian TV με 23% και δεύτερο το Best TV με 10%. Ως το πιο αξιόλογο και σοβαρό κανάλι, οι ερωτώμενοι επέλεξαν το Ionian TV σε ποσοστό 20% έναντι 15% το Super B Τηλεόραση, ενώ στο ερώτημα για το πιο αξιόπιστο δελτίο ειδήσεων στην πρώτη θέση με ποσοστό 16% ισοψήφισαν το Ionian TV και το Best TV.

Το κανάλι που παρουσιάζει αντικειμενικά και ολοκληρωμένα και τα θέματα εθνικής εμβέλειας είναι -σύμφωνα με την έρευνα- το Ionian TV με ποσοστό 14% έναντι 13% το Super B Τηλεόραση και 10% το Best TV. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το Ionian TV αναδεικνύεται στην πρώτη θέση ως ο σταθμός που ξεχωρίζει για: τις εκπομπές ενημερωτικού χαρακτήρα (με 17% και δεύτερο το Super B με 11%), τις εκπομπές ψυχαγωγικού χαρακτήρα (με 11% και δεύτερο το Best TV με 5%) , το δημοσιογραφικό του επιτελείο (με 12% και δεύτερο το Best TV με 11%), αλλά ως προς το σύνολο του τηλεοπτικού του περιεχομένου με 16% και δεύτερο το Best TV με 10%.

Σε γενικές ερωτήσεις αναφορικά με την παρακολούθηση περιφερειακών καναλιών, το 66% των ερωτώμενων απάντησε ότι ενδιαφέρεται πολύ και αρκετά να ενημερώνεται από περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς για θέματα και δρώμενα που αφορούν το νομό που κατοικεί, αλλά και την ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Ελλάδας. Μέτριο ενδιαφέρον δήλωσε το 29%, ενώ μόλις 11% απάντησε «όχι τόσο» και «καθόλου».

Τέλος, ενδιαφέρον παρουσιάζει και το ερώτημα «ποιο είδος τηλεοπτικού περιεχομένου τους ενδιαφέρει περισσότερο στην περιφερειακή TV» όπου στην πρώτη θέση αναδείχθηκαν οι κοινωνικές εκπομπές (με ποσοστό 25%), ακολούθησαν τα ντοκιμαντέρ (17%), οι εκπομπές πολιτικού περιεχομένου (16%), οι εκπομπές ενημερωτικού περιεχομένου (14%), οι πολιτιστικές (13%), οι ταινίες (13%), οι τοπικές ειδήσεις (11%) και τα αθλητικά (10%). Στην τελευταία θέση βρέθηκαν τα τηλεπαιχνίδια (3%) και οι μουσικές εκπομπές (2%) που χαρακτηρίζουν άλλωστε περισσότερο το πρόγραμμα σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας.

Ξεκινώντας το 1991 ως Ελεύθερη Ραδιοτηλεόραση Ζακύνθου (ΕΡΖ), το τοπικό κανάλι άλλαξε πορεία το 2014, μεταφέρθηκε στην Πάτρα και ανοίχτηκε στο πέλαγος της περιφερειακής τηλεόρασης, απευθυνόμενο πλέον σε κοινό άνω του 1,5 εκατομμυρίου τηλεθεατών στην μεγαλύτερη γεωγραφική τηλεοπτική ζώνη της Ελλάδας.

Πέντε χρόνια αργότερα, επενδύοντας στην τεχνολογία και στο περιεχόμενο, το Ionian TV έρχεται πρώτο στην προτίμηση των τηλεθεατών σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Focus Bari και εκπέμπει πλέον όχι μόνο σε όλη την Δυτική Ελλάδα, αλλά και σε κάθε γωνιά του πλανήτη, με ψηφιακά προσαρμοσμένο πρόγραμμα μέσω IP TV.

ΔΙΕΡΥΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ «ΤΟΠΙΚΟΥ»
Σε ένα άναρχο τοπίο, καθώς η αδειοδότηση των περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών μοιάζει ακόμα με μακρινό νησί, το Ionian TV έβαλε στόχο να ξεφύγει από το στενά τοπικό περιεχόμενο που αφορά σε μια πόλη ή μια... ενορία και να «εκπαιδεύσει» το κοινό σε μια ευρύτερη αντίληψη του «ανήκειν», καλλιεργώντας κοινά τηλεοπτικά ενδιαφέροντα από τα Κύθηρα ως την Κεφαλλονιά και από τις Σπέτσες ως το Μεσολόγγι.

Η αρχή έγινε το καλοκαίρι του 2014. Τα μεσάνυχτα της 31ης Ιουνίου 2014, όταν υλοποιήθηκε η ψηφιακή μετάβαση των περιφερειακών καναλιών στο δίκτυο της Digea, το τοπικό κανάλι που κάλυπτε μόνο τη Ζάκυνθο και την Κεφαλονιά, βγήκε στον αέρα και «πάτησε» σε τρεις περιφέρειες, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου Ιονίων Νήσων (και ελάχιστα στη Στερεά Ελλάδα), εκπέμποντας για πρώτη φορά σε 12 Νομούς και 47 Δήμους, έκταση που αποτελεί τη μεγαλύτερη περιφερειακή τηλεοπτική ζώνη της χώρας και την τρίτη πληθυσμιακά μετά την Αττική και τη Θεσσαλονίκη.

Με εμβέλεια πλέον σε Αχαΐα, Ηλεία, Αιτωλία, Μεσσηνία, Λακωνία, Αρκαδία, Αργολίδα, Κόρινθο, Φωκίδα, Ζάκυνθο, Κεφαλονιά, Κύθηρα, Νησιά Αργοσαρωνικού (Ύδρα, Σπέτσες, Πόρος, Αίγινα), αναγεννήθηκε «εν μια νυκτί» το Ionian TV. Από μια πληθυσμιακή περιοχή 60.000 κατοίκων, το ψηφιακό του σήμα απλώθηκε φτάνοντας πληθυσμιακή κάλυψη 1.600.000 κατοίκων και άρχισε το... ταξίδι.

ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
«Άθλο» που χρειάστηκε σκληρή δουλειά και πάθος, χαρακτηρίζει την αλματώδη άνοδο του Ionian TV ο CEO του σταθμού, Σπύρος Καμπιώτης. «Πήραμε μια μεγάλη επιχειρηματική απόφαση το 2014 να φύγουμε από την “τοπικότητα” και μπήκαμε στην πάλη της “περιφερειακότητας” στο σύνολο, για να κάνουμε τη διαφορά. Πλέον εκπέμπουμε σε 12 νομούς, στη μεγαλύτερη τηλεοπτική ζώνη της χώρας».

Με δεδομένη πλέον την ευρύτερη εμβέλεια, το στοίχημα ήταν το περιεχόμενο, εξηγεί ο Σπύρος Καμπιώτης. «Τυπικά, όλοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί πλην των “εθνικής εμβέλειας”, είμαστε πλέον περιφερειακοί αλλά στο περιεχόμενο, σχεδόν όλοι, λειτουργούν ως τοπικοί. Υπάρχουν περιφερειακά κανάλια που εκπέμπουν “ακόμη από το σπίτι… ενώ ο ιδιοκτήτης κάνει control room στην διπλανή αποθήκη”... Εμείς, παλέψαμε να βρούμε το παράδειγμα της Ευρώπης, όπου η περιφερειακή τηλεόραση -χρόνια τώρα- είναι σοβαρό θεματικό μέσο μαζικής ενημέρωσης, απευθύνεται έμπρακτα σε μεγάλες περιφέρειες, όχι σε πόλεις ή ακόμα και σε χωριά ή σε παρέες νομής της εξουσίας... Η ζώνη μας, χρειαζόταν ένα δυνατό περιφερειακό μέσο που θα υπηρετεί τα βασικά ποιοτικά χαρακτηριστικά».

Το δεύτερο στοίχημα ήταν, να ακολουθήσει και το κοινό. «Επιλέξαμε να δημιουργήσουμε έναν καλό περιφερειακό σταθμό με περιεχόμενο που θα δίνει μεν βαρύτητα σε τοπικές ζώνες – π.χ. Αχαΐα, Μεσσηνία, Σπάρτη, Τρίπολη, Ηλεία, Ιόνιο - και παράλληλα θα είναι διαστρωματωμένα περιφερειακό. Δεν ήταν εύκολο να εκπαιδεύσεις το κοινό, αλλά και την ομάδα σου, σε μια άλλη ασυνήθιστη λογική. Στην αρχή, κάτοικοι της Πελοποννήσου για παράδειγμα έλεγαν “τι με νοιάζει εμένα η αναπαράσταση της Εξόδου του Μεσολογγίου” και οι νησιώτες παραμίλαγαν όταν έβλεπαν το Πατρινό Καρναβάλι...

Αλλά το παλέψαμε, σταθερά επί 5 χρόνια, προσφέροντας πρωτότυπο θεματικό πρόγραμμα. Το μυστικό είναι να δημιουργείς περιεχόμενο, να υποστηρίζεις και να καλύπτεις πραγματικά, όσα γίνονται στην περιφέρειά σου. Να δίνεις στον τηλεθεατή αυτό ακριβώς που δεν θα δει πουθενά αλλού, γιατί δεν χωράει χρονικά και ποιοτικά σε εθνικά κανάλια. Σταδιακά, οι τηλεθεατές έγιναν... περιφερειακοί, φεύγοντας από τα στενά τοπικά όρια της γειτονιάς. Δουλεύουμε νυχθημερόν για να είμαστε παντού. Έχουμε δελτία ειδήσεων που συνδέονται με όλες τις μεγάλες πόλεις. Ενημερωτικές εκπομπές με περιεχόμενο.

Αν π.χ. σήμερα είναι ο Μητσοτάκης στη Σπάρτη και αύριο ο Τσακαλώτος στην Πάτρα, ή έχουμε εορτές στην Τρίπολη, τα καλύπτουμε όλα με obvan τελευταίας τεχνολογίας για live συνδέσεις. Και κάνουμε πράξη το σύνθημα μας “είμαστε παντού!”. Ο θεσμικός μας ρόλος, είναι το περιφερειακό στοίχημα… τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που θέλουν οι περιφερειακοί τηλεθεατές. Στην περιφέρεια, ο τοπικός νομαρχιακός ρόλος παρέμεινε στα ραδιόφωνα, στις εφημερίδες, στα portal. Η περιφερειακή τηλεόραση άλλαξε ριζικά και για πάντα».

ΕΚΠΕΜΠΟΝΤΑΣ «ΕΞΥΠΝΑ» ΗΔΗ ΣΕ SMART TV
Η επιβίωση και η εμπορική ανάκαμψη ενός περιφερειακού μέσου απαιτεί να είναι πρώτα απ’ όλα χρήσιμο, γεγονός που καθιστά την επένδυση στην τεχνολογία το επόμενο κρίσιμο βήμα ώστε οι περιφερειακοί σταθμοί να «μη μείνουν στα συρματοπλέγματα της γειτονιάς τους». Με περισσότερα από 10.000 video στο YouTube και 4.000.000 θεάσεις, το Ionian TV διαθέτει και διαδικτυακά όλο του το περιεχόμενο live, αλλά και on demand, μεταδίδοντας όλο του το πρόγραμμα ζωντανά και μέσα από τη σελίδα του στο Facebook.

Λαμβάνοντας υπόψη έρευνες που δείχνουν ότι μέχρι το 2020 μια στις δύο ώρες τηλεθέασης θα είναι από mobile συσκευές, το Ionian TV ανέπτυξε application όπου μπορεί κανείς να παρακολουθήσει ζωντανά από οποιαδήποτε φορητή συσκευή (smartphone, tablet), ενώ έγινε το πρώτο τηλεοπτικό κανάλι της χώρας που εκπέμπει ήδη σε smart TV, με παρουσία στις πλατφόρμες μετάδοσης σήματος μέσω διαδικτύου (μέσω tv box) της Apple TV και της Android TV με ποιότητα μετάδοσης HD. Με αφετηρία μια περιορισμένη περιοχή 60.000 κατοίκων, το κανάλι της Δυτικής Ελλάδας είναι προσβάσιμο πλέον σε ολόκληρη την Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως για όλη την ομογένεια.


ΠΡΩΤΙΕΣ, ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Ξεκινώντας από ένα μικρό χώρο στην πλατεία Αγίου Γεωργίου στην Πάτρα, το Ionian TV μεταφέρθηκε σύντομα σε πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις στην Αγίου Ανδρέου 9, και πλέον βρίσκεται στην τελική ευθεία οριστικής μετεγκατάστασης σε στέγη 1.200 τετραγωνικών μέτρων μέσα στους επόμενους 3 μήνες. Σε χώρους που έχουν σχεδιαστεί από επαγγελματίες και με τη χρήση σύγχρονων multiplex τηλεοπτικών πλατώ. Παράλληλα, διαθέτει εγκαταστάσεις και συνεργάτες σε Καλαμάτα, Πύργο, Ζάκυνθο, Σπάρτη, Ναύπακτο, Τρίπολη, Κεφαλονιά.

Με εφαλτήριο την «πρωτεύουσα» του δυτικού άξονα που απέχει το πολύ δυόμιση ώρες από κάθε γωνιά της λεγόμενης Περιφερειακής ζώνης 6, το κανάλι καλύπτει όλα τα νέα, τις πολιτικές εξελίξεις και πολιτιστικές δράσεις που διαμορφώνουν την επικαιρότητα και τον παλμό της Δυτικής Ελλάδας, με κεντρικό δελτίο ειδήσεων στις 8, καθημερινό μαγκαζίνο στις 3, την εκπομπή Metropolis στις 6 και live συνδέσεις απ’ άκρη σ’ άκρη.

Η ανάπτυξη της δραστηριότητάς του και η μεθοδική επένδυση σε τεχνολογία και πρωτότυπο περιεχόμενο αγκαλιάστηκε από το τηλεοπτικό κοινό που του χαρίζει την πρώτη θέση προτίμησης στην πρόσφατη έρευνα της Focus Bari, ενώ έφερε και αλλεπάλληλες βραβεύσεις, καθώς το Ionian TV τιμήθηκε με τρία συνεχόμενα πρώτα (Grand) βραβεία στα Regional Media Awards (2016, 2017, 2018).

«ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΤHΛΕΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ!»
Σε μια τηλεοπτική μάχη που προσομοιάζει αυτήν του Δαυίδ με το Γολιάθ, καθώς ανταγωνιστής είναι και τα πανελλαδικά κανάλια, η μόνη βιώσιμη λύση για τους περιφερειακούς σταθμούς είναι να καλύπτουν όλα τα περιφερειακά γεγονότα, να διευρύνουν τα σύνορά τους, να δημιουργούν γνώση, να μετέχουν στον ευρύτερο διάλογο, να φτιάχνουν ομάδες με έμπνευση, να δημιουργούν θέσεις εργασίας, να εξελίσσονται, ξεφεύγοντας από την σοβινιστική αντίληψη του μικρού χωριού και να παράγουν μοναδικό περιεχόμενο.

Όπως χαρακτηριστικά λέει ο Σπύρος Καμπιώτης, «στο τηλεκοντρόλ είμαστε δίπλα δίπλα με το Survivor. Δεν μπορείς να σταθείς απέναντι στα πανελλαδικά κανάλια και να επιβιώσεις αν δεν έχεις περιεχόμενο. Οι πιο πολλοί καλύπτουν ανεξέλεγκτες ώρες με εκπομπές τηλεπωλήσεων. Τι να το κάνω το τηλεμάρκετινγκ; Αν είναι, ας δώσουν τηλεοπτικές άδειες τηλεμάρκετινγκ».

ΚΟΡΥΦΗ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ IONIAN TV ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ FOCUS BARI ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ
Καθαρή πρωτιά για το Ionian TV σε όλες τις κατηγορίες και σημαντικά ευρήματα για την απήχηση της περιφερειακής τηλεόρασης συνολικά είναι το αποτέλεσμα της ποσοτικής έρευνας για την αξιολόγηση των καναλιών της περιφερειακής ζώνης 6 που διενήργησε η εταιρεία Focus Bari. Πρόκειται για την πρώτη έρευνα που αφορά τους περιφερειακούς σταθμούς από την έναρξη της ψηφιακής μετάβασης και εκπομπής τους από τη Digea.

Η τηλεφωνική έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τις 3 έως τις 14 Μαρτίου σε δείγμα 500 ατόμων για καλυπτόμενο πληθυσμό 956.000 μόνιμων κατοίκων ηλικίας 18 έως 74 ετών, αποτυπώνει τις προτιμήσεις των τηλεθεατών για τους τηλεοπτικούς σταθμούς της Περιφερειακής Ζώνης 6 (Πελοπόννησο, Νότιο Ιόνιο, Νότια Στερεά Ελλάδα και Κύθηρα, συνολικά 12 Νομούς). Στην αξιολόγηση των τηλεοπτικών σταθμών, το Ionian TV κατέκτησε την κορυφή σε τηλεθέαση και αναγνωρισιμότητα στη συγκεκριμένη γεωγραφική ζώνη, ενώ υπερείχε έναντι των υπολοίπων καναλιών σε όλα τα είδη εκπομπών και σε όλα τα επιμέρους ερωτήματα ποιοτικής αποτίμησης του προγράμματός του.

Πιο ειδικά, στην ερώτηση ποιο κανάλι (από τους συνολικά 15 τηλεοπτικούς σταθμούς της ΠΖ6) παρακολουθείτε συνήθως, το 14% απάντησε το Ionian TV, ακολούθησε το Best TV με 13% και το Super B με 12%, ενώ και στην ερώτηση ποιο κανάλι της περιοχής σας γνωρίζετε ανεξάρτητα αν το παρακολουθείτε, τις περισσότερες αυθόρμητες απαντήσεις (12%) συγκέντρωσε το Ionian TV, έναντι του Super B Τηλεόραση (11%) και του Best TV (11%).

Στο ερώτημα ποιο κανάλι δίνει σφαιρική εικόνα για τα γεγονότα της επικαιρότητας, πρώτο αναδείχθηκε το Ionian Channel με 20% και δεύτερο το Super B με 15%. Τις πιο ενδιαφέρουσες ενημερωτικές και ψυχαγωγικές εκπομπές έχει -σύμφωνα με την έρευνα- το Ionian TV με 23% και δεύτερο το Best TV με 10%. Ως το πιο αξιόλογο και σοβαρό κανάλι, οι ερωτώμενοι επέλεξαν το Ionian TV σε ποσοστό 20% έναντι 15% το Super B Τηλεόραση, ενώ στο ερώτημα για το πιο αξιόπιστο δελτίο ειδήσεων στην πρώτη θέση με ποσοστό 16% ισοψήφισαν το Ionian TV και το Best TV.

Το κανάλι που παρουσιάζει αντικειμενικά και ολοκληρωμένα και τα θέματα εθνικής εμβέλειας είναι -σύμφωνα με την έρευνα- το Ionian TV με ποσοστό 14% έναντι 13% το Super B Τηλεόραση και 10% το Best TV. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το Ionian TV αναδεικνύεται στην πρώτη θέση ως ο σταθμός που ξεχωρίζει για: τις εκπομπές ενημερωτικού χαρακτήρα (με 17% και δεύτερο το Super B με 11%), τις εκπομπές ψυχαγωγικού χαρακτήρα (με 11% και δεύτερο το Best TV με 5%) , το δημοσιογραφικό του επιτελείο (με 12% και δεύτερο το Best TV με 11%), αλλά ως προς το σύνολο του τηλεοπτικού του περιεχομένου με 16% και δεύτερο το Best TV με 10%.

Σε γενικές ερωτήσεις αναφορικά με την παρακολούθηση περιφερειακών καναλιών, το 66% των ερωτώμενων απάντησε ότι ενδιαφέρεται πολύ και αρκετά να ενημερώνεται από περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς για θέματα και δρώμενα που αφορούν το νομό που κατοικεί, αλλά και την ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Ελλάδας. Μέτριο ενδιαφέρον δήλωσε το 29%, ενώ μόλις 11% απάντησε «όχι τόσο» και «καθόλου».

Τέλος, ενδιαφέρον παρουσιάζει και το ερώτημα «ποιο είδος τηλεοπτικού περιεχομένου τους ενδιαφέρει περισσότερο στην περιφερειακή TV» όπου στην πρώτη θέση αναδείχθηκαν οι κοινωνικές εκπομπές (με ποσοστό 25%), ακολούθησαν τα ντοκιμαντέρ (17%), οι εκπομπές πολιτικού περιεχομένου (16%), οι εκπομπές ενημερωτικού περιεχομένου (14%), οι πολιτιστικές (13%), οι ταινίες (13%), οι τοπικές ειδήσεις (11%) και τα αθλητικά (10%). Στην τελευταία θέση βρέθηκαν τα τηλεπαιχνίδια (3%) και οι μουσικές εκπομπές (2%) που χαρακτηρίζουν άλλωστε περισσότερο το πρόγραμμα σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας.

Marketing Week (T. 1564)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778