Marketing Week - Κ. Μαχαίρας: «Μόνο το ράφι λέει την αλήθεια για τις επιδόσεις λιανεμπόρων και προμηθευτών»

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Δηλώσεις του Προέδρου ΚΕ των Shopper Marketing Awards

Κ. Μαχαίρας: «Μόνο το ράφι λέει την αλήθεια για τις επιδόσεις λιανεμπόρων και προμηθευτών»

23 Μαΐου 2019 | 15:13 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Retail,Φεστιβάλ / Βραβεία

Τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών shopper marketing και customer engagement έρχονται να επιβραβεύσουν τα Shopper Marketing Awards, αναδεικνύοντας τις καλύτερες πρακτικές των προμηθευτών καταναλωτικών προϊόντων και των λιανεμπορικών επιχειρήσεων, καθώς και των παρόχων υπηρεσιών και λύσεων instore/shopper technology.

Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων είναι ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ, ο οποίος ανέφερε: «Το shopper marketing βαδίζει χέρι-χέρι με την ανάπτυξη των εκθετικών τεχνολογιών: big data, cloud-based analytics & services, artificial intelligence, virtual reality, sensor data, facial recognition, είναι μόνο μερικές από τις εφαρμογές που διαμορφώνουν το shopper marketing, αλλάζοντας τόσο τη λειτουργία του φυσικού καταστήματος, όσο και την αγοραστική εμπειρία.

Καταστήματα που συνδυάζουν το physical με το digital, όπως το Amazon Go, είναι μόνο η αρχή. Ωστόσο, μέσα στον κυκεώνα των τεκτονικών αλλαγών που υφίσταται το retail τα τελευταία χρόνια, το σκηνικό παραμένει ίδιο: φυσικό κατάστημα, προϊόντα και πελάτες, συνεχίζουν να αλληλοεπιδρούν και να αλλάζουν.

Ο επίλογος κάθε δραστηριότητας, κάθε προώθησης και κάθε καμπάνιας, αποτυπώνεται στην εικόνα του ραφιού. Μόνο το ράφι λέει την αλήθεια για τις πραγματικές επιδόσεις των λιανεμπόρων και των προμηθευτών. Αυτή την αλήθεια έρχονται να αναδείξουν τα Shopper Marketing Awards και να επιβραβεύσουν τις πρακτικές που αποδεικνύουν στο ράφι την αποτελεσματικότητά τους και όχι στα λόγια».

Marketing Week Online( 23 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778