Marketing Week - Οι νέοι ad copywriters θα είναι αλγόριθμοι;

Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Πρόγραμμα αυτόματου copywriting δοκιμάζει η Dentsu Aegis

Οι νέοι ad copywriters θα είναι αλγόριθμοι;

22 Μαΐου 2019 | 16:05 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends

«Have a suite stay», είναι το μήνυμα σε διαφήμιση ξενοδοχείου για σχετική προσφορά. Αυτό που κάνει το συγκεκριμένο copy ενδιαφέρον, είναι ότι δημιουργήθηκε από πρόγραμμα αυτόματου copywriting που ανέπτυξε η Dentsu Aegis Network.

Η εταιρεία λάνσαρε πέρυσι αλγόριθμο ανάπτυξης φυσικής γλώσσας με στόχο να αυξήσει τον όγκο της διαφημιστικής παραγωγής, σε συνέχεια αλλαγών που έγιναν στο διαφημιστικό σύστημα της Google, εξηγεί η Audrey Kuah, Managing Director της Dentsu. Το πρόγραμμα παράγει 20 με 25 διαφημίσεις το δευτερόλεπτο, στα αγγλικά.

Οι δημιουργοί του το «εκπαιδεύουν» τροφοδοτώντας το με χιλιάδες διαφημίσεις ανάλογες με αυτές που προορίζεται να δημιουργήσει, καθώς και με τίτλους και κείμενα από ταξιδιωτικά άρθρα, ώστε να αποκτήσει πιο «δημιουργική» γλώσσα. «Φιλοδοξία μας είναι να εκπαιδεύσουμε τον συγκεκριμένο “AI copywriter” ώστε να μάθει πώς μπορεί να φέρνει στο search advertising λίγη από την ανθρώπινη δημιουργικότητα που λείπει, λόγω του χαμηλού κόστους», λέει η Audrey Kuah.

Πρόκειται για μία ιδέα που ήδη δοκιμάζεται και σε άλλους τομείς. Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba για παράδειγμα, δίνει τη δυνατότητα στους εμπόρους που συμμετέχουν στο οικοσύστημά της να επιλέξουν τον τόνο της γλώσσας που επιθυμούν να χρησιμοποιήσει στο copy τους η σχετική υπηρεσία AI copywriting της Alibaba.

Μπορεί δηλαδή κάποιος να επιλέξει ανάμεσα σε περιγραφικούς και σύντομους τίτλους, σε πιο promotional ή και πιο συναισθηματικό κείμενο. Ο αλγόριθμος μπορεί να παράξει 20.000 γραμμές κειμένου το δευτερόλεπτο και «μαθαίνει» από εκατομμύρια ανάλογα παραδείγματα…
(Πηγή: bbc.com)

Marketing Week Online( 22 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778