Marketing Week - Νέο «κρούσμα» in-housing: η Anheuser-Busch InBev

Τρίτη, 16 Ιουλίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Λανσάρει το agency Draftline για την αγορά των ΗΠΑ

Νέο «κρούσμα» in-housing: η Anheuser-Busch InBev

20 Μαΐου 2019 | 19:02 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends,Τρόφιμα - Ποτά

Το λανσάρισμα ενός in-house agency που ετοιμάζει εδώ και ένα χρόνο ανακοίνωσε η Anheuser-Busch InBev για την αμερικανική αγορά.

Με την επωνυμία Draftline, το agency αναπτύχθηκε από τον περασμένο Μάιο, εξελισσόμενο από ένα digital και social agency που δούλευε μόνο για το Michelob Ultra, σε συνεργάτη και των 42 brands της AB InBev στις ΗΠΑ, προσφέροντας ευρεία γκάμα υπηρεσιών, όπως τηλεοπτική παραγωγή, packaging, out-of-home, radio, email marketing, data collection και programmatic media buying.

Σε συνεργασία με εξωτερικά agencies για μεγάλα brands όπως τα Bud Light και Budweiser, χειρίζεται το συνολικό κομμάτι σε media και δημιουργικό για νέες μάρκες όπως η Patagonia. Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί μία ακόμη «νίκη» του in-housing, με τα agencies να νιώθουν πλέον ξεκάθαρα την απειλή και το πρόσφατο παράδειγμα της Pepsi, να αποτελεί έναν μόνο κρίκο στη μακρά πλέον αλυσίδα της «εσωστρέφειας» των brands.

Σύμφωνα, ωστόσο, με τον Marcel Marcondes, US Chief Marketing Officer της AB InBev, με την απόφαση να απορροφήσει εσωτερικά μεγαλύτερο μέρος του δημιουργικού και του programmatic στην αγορά των ΗΠΑ, η ζυθοποιία επιδιώκει να ελευθερώσει χρόνο και πόρους για τα agencies, ώστε να κάνουν περισσότερα για τα brands με τα οποία συνεχίζουν να συνεργάζονται. «Δεν το κάνουμε για να δημιουργήσουμε ανταγωνισμό, αλλά για να κάνουμε περισσότερα», είπε χαρακτηριστικά.
(Πηγή: AdAge)

Marketing Week Online( 20 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Χυμοί-αναψυκτικά-energy drinks: «Απενοχοποίηση» της απόλαυσης και experiential επικοινωνία

Νέες γεύσεις και healthy twists σηματοδοτούν τα λανσαρίσματα της κατηγορίας, με τα brands να επενδύουν σε instore και digital επικοινωνιακές ενέργειες, εστιάζοντας στην αλληλεπίδραση.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778