Marketing Week - Νέο «κρούσμα» in-housing: η Anheuser-Busch InBev

Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Λανσάρει το agency Draftline για την αγορά των ΗΠΑ

Νέο «κρούσμα» in-housing: η Anheuser-Busch InBev

20 Μαΐου 2019 | 19:02 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends,Τρόφιμα - Ποτά

Το λανσάρισμα ενός in-house agency που ετοιμάζει εδώ και ένα χρόνο ανακοίνωσε η Anheuser-Busch InBev για την αμερικανική αγορά.

Με την επωνυμία Draftline, το agency αναπτύχθηκε από τον περασμένο Μάιο, εξελισσόμενο από ένα digital και social agency που δούλευε μόνο για το Michelob Ultra, σε συνεργάτη και των 42 brands της AB InBev στις ΗΠΑ, προσφέροντας ευρεία γκάμα υπηρεσιών, όπως τηλεοπτική παραγωγή, packaging, out-of-home, radio, email marketing, data collection και programmatic media buying.

Σε συνεργασία με εξωτερικά agencies για μεγάλα brands όπως τα Bud Light και Budweiser, χειρίζεται το συνολικό κομμάτι σε media και δημιουργικό για νέες μάρκες όπως η Patagonia. Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί μία ακόμη «νίκη» του in-housing, με τα agencies να νιώθουν πλέον ξεκάθαρα την απειλή και το πρόσφατο παράδειγμα της Pepsi, να αποτελεί έναν μόνο κρίκο στη μακρά πλέον αλυσίδα της «εσωστρέφειας» των brands.

Σύμφωνα, ωστόσο, με τον Marcel Marcondes, US Chief Marketing Officer της AB InBev, με την απόφαση να απορροφήσει εσωτερικά μεγαλύτερο μέρος του δημιουργικού και του programmatic στην αγορά των ΗΠΑ, η ζυθοποιία επιδιώκει να ελευθερώσει χρόνο και πόρους για τα agencies, ώστε να κάνουν περισσότερα για τα brands με τα οποία συνεχίζουν να συνεργάζονται. «Δεν το κάνουμε για να δημιουργήσουμε ανταγωνισμό, αλλά για να κάνουμε περισσότερα», είπε χαρακτηριστικά.
(Πηγή: AdAge)

Marketing Week Online( 20 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778