Marketing Week - Πόσο ανησυχητικό είναι το «καθαρό ιστορικό» που λανσάρει το Facebook;

Σάββατο, 24 Αυγούστου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Πώς θα επηρεάσει τις online καμπάνιες

Πόσο ανησυχητικό είναι το «καθαρό ιστορικό» που λανσάρει το Facebook;

20 Μαΐου 2019 | 19:01 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Social Media

Προβληματισμό έχει προκαλέσει η απόφαση του Facebook να επιτρέπει στους χρήστες να απαλείφουν τα διαδικτυακά τους ίχνη, με τους διαφημιστές να ανησυχούν ότι θα χάσουν ένα σημαντικό εργαλείο για τη σύνδεσή του με πιθανούς πελάτες.

Πρόσφατα, η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι θα μεριμνήσει σχετικά, καθώς η νέα δυνατότητα μπορεί να επηρεάσει την αποτελεσματικότητα των καμπανιών τους, χωρίς ωστόσο καν να κάνει γνωστή την ημερομηνία του νέου λανσαρίσματος. Από την άλλη, στελέχη του χώρου εμφανίζονται αισιόδοξα θεωρώντας ότι δεν πρόκειται να υιοθετηθεί μαζικά από το κοινό, θυμίζοντας την εφαρμογή του GDPR, που παρά τις «Κασσάνδρες» δεν είχε τα καταστροφικά αποτελέσματα που κάποιοι προέβλεψαν.

Την ίδια στιγμή, όμως, στο Facebook προειδοποίησε για πιθανές σημαντικές αλλαγές στο τοπίο του marketing, αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν σαφείς λεπτομέρειες για το πώς το feature «clear history» θα επηρεάσει τους διαφημιστές. Σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το νέο πρόγραμμα, η επιλογή «clear history» υπάρχει κάτω από τα ad settings στους λογαριασμούς των χρηστών. Οι χρήστες θα είναι σε θέση να δουν πού τους ακολουθούν οι διαφημιστές από ιστοσελίδες και εφαρμογές πίσω στο Facebook, ενώ θα υπάρχει και η επιλογή τα άτομα να σταματήσουν αυτού του είδους την «παρακολούθηση».
(Πηγή: AdAge)

Marketing Week Online( 20 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778