Η Ogilvy υπογράφει τη νέα digital ενέργεια #MyLacta, μέσα από την οποία, οι λάτρεις της Lacta έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν νέες γεύσεις της γνωστής σοκολάτας μέσω messenger bot.

Συνομιλώντας με το bot της Lacta διαλέγουν συστατικά, χρώμα συσκευασίας και δημιουργούν τη δική τους γεύση, την οποία στη συνέχεια μπορούν να κάνουν share, μπαίνοντας στην κλήρωση για να την απολαύσουν στην πραγματικότητα. Σε λιγότερο από 1 εβδομάδα από την έναρξη της ενέργειας, περισσότεροι από 18.000 χρήστες έχουν δημιουργήσει πάνω από 25.000 σοκολάτες.