Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η στρατηγική επιλογή της Ikea αλλά και άλλων brands που επέλεξαν να διαφημιστούν σε break της σειράς Game of Thrones, με τα social της να «παίρνουν φωτιά» αμέσως μετά την προβολή του μηνύματος.

Έχοντας προσελκύσει τους περισσότερους θεατές από όλες της προηγούμενες, η 8η σεζόν στο πρότελευταίο της επεισόδιο σημείωσε νέο ρεκόρ, φτάνοντας το 1,8 εκατ. Προκειμένου να μετρήσει ποια brands επωφελήθηκαν περισσότερο, η 4C Insights, μέτρησε τα social engagements 5 λεπτά μετά την έναρξη μιας τηλεοπτικής διαφήμισης και τα σύγκρινε με αυτά 5 λεπτά πριν.

Η Ikea σκόραρε υψηλότερα από όλους τους διαφημιζόμενους, καταγράφοντας μέσο TV social lift κατά 495% στα 3 σποτ «The Wonderful Everyday», που έδειξε κατά το διαφημιστικό διάλειμμα. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το GOT ανεβάζει τα νούμερα της Ikea.

Τον Αύγουστο του 2017, όταν διαδόθηκε ότι το εμβληματικό γούνινο πανωφόρι του Jon Snow ήταν φτιαγμένο από χαλί της αλυσίδας, η εταιρεία δεν άφησε την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη και εξέδωσε οδηγό μετατροπής των χαλιών της σε πανωφόρι αντάξιο του Snow. Άλλα brands με εντυπωσιακό impact ήταν τα O2 (335,5%) και ΒΤ (242%).
(Πηγή: TheDrum)