Marketing Week - ΙΕΛΚΑ: Νέα αύξηση της απασχόλησης στο λιανεμπόριο τροφίμων το 2018

Κυριακή, 19 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Οι άμεσα απασχολούμενοι φτάνουν πλέον τους 210.000

ΙΕΛΚΑ: Νέα αύξηση της απασχόλησης στο λιανεμπόριο τροφίμων το 2018

16 Μαΐου 2019 | 17:04 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Human Resources,Retail,Έρευνες

Αύξηση της απασχόλησης κατά 12,3% παρουσιάζει το λιανεμπόριο τροφίμων την 6ετία 2010-2018, σε αντίθεση με το σύνολο του λιανικού εμπορίου το οποίο παρουσιάζει μείωση κατά 1,5% και συνολικά με την ελληνική οικονομία η οποία παρουσιάζει μείωση κατά 12,8%, σύμφωνα με σχετική ανάλυση του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).

Πρακτικά, το λιανεμπόριο τροφίμων το 2018 απασχολούσε σχεδόν 25 χιλ. περισσότερους εργαζόμενους σε σχέση με το 2010, πλησιάζοντας τις 210 χιλ. άμεσα απασχολούμενους. Συγκεκριμένα, για το 2018 το λιανεμπόριο τροφίμων αύξησε την απασχόλησή του 1,4% σε σχέση με το 2017.

Εξαιτίας της αύξησης που παρουσιάζει την τελευταία 6ετία το λιανεμπόριο τροφίμων και της ταυτόχρονης μείωσης των άλλων εμπορικών κλάδων, πλέον η απασχόληση του λιανεμπορίου τροφίμων αντιπροσωπεύει σχεδόν το 30% συνολικά του λιανικού και χονδρικού εμπορίου, έχοντας σημαντικά μεγαλύτερες πωλήσεις μάλιστα από το λοιπό λιανεμπόριο.

Η αύξηση της απασχόλησης στο λιανεμπόριο τροφίμων είναι αποτέλεσμα των εξαγορών και συγχωνεύσεων, της ανάπτυξης νέων επιχειρήσεων στον κλάδο, ενώ τα ανεπτυγμένα δίκτυα προκαλούν επιπλέον νέες επενδύσεις στην οργάνωση, μηχανογράφηση και συντήρηση του δικτύου. Το προσωπικό των καταστημάτων σουπερμάρκετ αποτελεί σήμερα το πιο «δυνατό» σημείο της αγοραστικής εμπειρίας, όπως δείχνουν και τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ.

Marketing Week Online( 16 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778